Hema Cat1 vuurwerk topic!

Ik was in Apeldoorn bij de Hema en zag daar idd ook aardig wat vuurwerk liggen, maar beetje zelfde als big bazar kwa pakketjes, de luchthuilers hadden ze niet dit jaar, misschien dat het nog komt?

9EA6F539-89DF-4F37-A1CA-9B2711E0473E.jpg dit is wat er nu bij ons (Terschelling) in de Hema is te vinden. Volgens mij zijn alleen de losse doosjes Knetterballen en grondbloemen nieuw.

Die rookbommen doen het helemaal niet ! :mad:
Ik wou het lont in het midden aansteken zodat hij bij het hoofdlont en het reservelont gelijktijdig aan zou gaan,,, volgens mij zijn ze echt te vochtig geworden tijdens de boottocht naar Nederland , niet kopen dus want het kost je je aansteker.

Bekijk bijlage 50714

Vandaag bij HEMA geweest, ze hebben nu de welbekende GBV-spulletjes in een nieuwe verpakking gestopt. Ziet er allemaal wat chiquer uit, maar ook wat prijziger dan bij Big Bazar. Ik heb een doosje “knetterrotjes” uit nieuwsgierigheid meegenomen, €2 voor 50 stuks, 30g NEM. Foto’s volgen!

Edit: Fotootjes! Binnenkort maar eens testen of het wat is. Bij Big Bazar heb je namelijk 75 pili-crackers voor hetzelfde geld. Desalniettemin zien ze er erg leuk uit ;)

IMG_6959.jpg

IMG_6958.jpg

Laatst bewerkt:
Ahja, ik zie het. Heb de Crackling Cracker nog nooit bij mijn Bazar gezien, maar aangezien het allebei GBV is zullen dit wel dezelfde zijn. Prijs van de Crackling Cracker is €2,99 per 100, aldus de Vuurwerkbieb.

Nog meer mensen die wel vuurwerk bij de Hema hebben? Want hier ligt nog niks. En aangezien het 1 van de 3 winkels op het hele eiland is waar normaal verkocht wordt hoop ik wel dat hier nog komt.

Back
Bovenaan