Hema Cat1 vuurwerk topic!

Ik heb van iemand vernomen dat de Hema een categorie 1 vuurwerk-pakket aanbiedt. Na 2 hema's te hebben gehad was het in Breda raak! Hier lag inderadad een pakket van maar liefst 10 euro.

Van andere bronnen heb ik gehoord dat veel Hema's nog NIKS hebben of zelfs letterlijk zeiden dat ze GEEN vuurwerk mogen verkopen. Ondanks dat het internet anders bewees bleef de beste mevrouw het volhouden.

Ik heb zonet het pakket afgestoken, hopelijk volgt de video vanavond!
Hierbij wat screenshots voor als jullie benieuwd zijn en eventjes jullie eigen Hema willen bezoeken ;).

vlcsnap-2016-11-10-13h57m21s040.jpgvlcsnap-2016-11-10-13h57m31s320.jpgvlcsnap-2016-11-10-13h58m07s031.jpg

(Dit zijn 4K screengrabs van de Panasonic G7 4K video). Het pakket is erg groot, maar plat, en bevat helaas ook knalerwten en sterretjes waar je uiteraard ook voor betaald.

Bedankt voor de info, Baassie, echter vraag ik mij af hoeveel mensen dit voor een tientje gaan kopen.

Wat je koopt voor €10, afgaande van de foto:

16 grondbloemen
16 pili crackers (dragon eggs)
12 flitstabletten
8 grote voetzoekers
12 kleine voetzoekers
8 grote sterren
20 kleine sterren
200 knalerwten

Ik vind dat echt heel duur t.o.v. de inhoud. Ik zou met €5 al twee keer moeten denken. De voetzoekers vind ik altijd leuk, maar om daar zoveel geld voor te betalen..

Vorig jaar was HEMA ook al flink duur, ik denk dat je beter uit bent bij Aldi, Lidl, Action of zelfs de dit jaar teleurstellende Big Bazar.

Bedankt voor de info, Baassie, echter vraag ik mij af hoeveel mensen dit voor een tientje gaan kopen.

Wat je koopt voor €10, afgaande van de foto:

16 grondbloemen
16 pili crackers (dragon eggs)
12 flitstabletten
8 grote voetzoekers
12 kleine voetzoekers
8 grote sterren
20 kleine sterren
200 knalerwten

Ik vind dat echt heel duur t.o.v. de inhoud. Ik zou met €5 al twee keer moeten denken. De voetzoekers vind ik altijd leuk, maar om daar zoveel geld voor te betalen..

Vorig jaar was HEMA ook al flink duur, ik denk dat je beter uit bent bij Aldi, Lidl, Action of zelfs de dit jaar teleurstellende Big Bazar.

Bedankt! Je bespaart mij het schrijven van vrijwel exact dezelfde review.

Ik heb dit enkel gehaald om er een video van te draaien, en daarnaast om een vergelijking te draaien zodra ook Lidl, Aldi en Action alles heeft liggen.

Leuk feitje, in de Hema stond er geen prijskaartje op het pakket. Afgaande op de looks wilde ik er hooguit een paar euro voor neerleggen, maar had wel verwacht dat het waarschijnlijk een tientje was, wat ook zo was helaas. Het gaat voornamelijk om hoe 'groot' het pakket oogt. de pakjes sterretjes zijn belachelijk dik terwijl er maar 10 stks in zitten bijvoorbeeld.

Iemand met 'gezond verstand' laat dit pakketje inderdaad even liggen en wacht nog eventjes op al dan niet de Lidl of de Aldi.

Nogmaals deed ik het voornamelijk voor de video en uit nieuwschierigheid, en gelukkig maar, zo kan ik jullie nieuschierigheid beindigen met de video over hoe alles presteert.

Nog even geduld en dan is de video er. 4K duurt lang om te processen :/

EDIT: Een paar minuten later:

Vandaag eens bij HEMA binnengepiept.. Het schijnt dat ze siervuurwerkpakketjes à €5 hebben, maar hier waren ze op. Zal zeker omdat HEMA hier niet ver van ALDI zit, denk ik..

Schermafbeelding 2016-12-18 om 18.7.32.png

't Stond vandaag in de folder. Lijkt een omlabeling van het GBV-assoriment van LIDL en Big Bazar. Prijzen nog onbekend (vanaf €5, staat er, maar ik geloof niet dat een 2017-ster zo veel kan kosten).

Ze verkopen ook een klein pakketje voor twee euro, de 'pyrobox small.'
Bevat 20 grondbloemen (volgens het label 1.5 gram, maar volgens de handleiding 1 gram. van dat laatste ga ik uit, aangezien ze precies even groot zijn als de 'small ground bloom flower' van de Lidl, omlabeling denk ik) en zes blauwe crackling balls, waarvan ik de kleur al tof genoeg vind om er een te bewaren. Voor die prijs vind ik het een prima deal.

Weet iemand wanneer de HEMA begint met verkopen van Cat. 1 ? Ik vind de luchthuilers erg leuk en die kan je nergens los kopen en zag bij de Hema dat ze deze per 24 in een doosje hebben, alleen doen ze dat nog wel?

Heb gisteren een pakketje bij de Hema gekocht. Zag er wel ok uit al zegt dat nog weinig qua uitwerkingen.

Gisteren was ik bij de HEMA in Pijnacker centrum, daar hadden ze niets. Bij blokker lag wat, maar dat was niet aanlokkelijk. Big Bazar had nog wel wat leuke spulletjes. Maar, HEMA en Blokker kennende is dat nooit echt spectaculair. En voor de liefhebbers van luchthuilers in de buurt van Pijnacker: bij Verbakel kun je er 20 krijgen voor €0,99 in de voorverkoop.

Laatst bewerkt:
Hier op Terschelling lag er ook al het 1 en ander in de winkel. Maar behalve een Blokker en een Hema heb je hier ook geen winkels om cat1 te krijgen dus ik was tevreden

in Enschede bij de Hema lag er nog niets, bij de Xenos zag ik wel vuurwerk liggen o.a grondbloemen, kleine pakketjes en 6 fonteinen pakket beetje zelfde als big bazar , alleen hier kostte dat kleine pakketje 3.50 en bij big bazar was die 1.65 euro

Heb zojuist een pyrodeluxe box gekocht bij de Hema. Hij is van GBV/Weco. Ben benieuwd.
Box koste 5 euro met van alles wat.

Back
Bovenaan