[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had me voorgenomen hier op het forum niet zoveel meer te posten, reden houdt ik voor mezelf.
Maar wat hier nu gebeurd wil ik toch even op reageren, ik merk op dat het momenteel van beide kanten een situatie wordt gecreeerd waar een ieder voor haar eigen parochie preekt.
Ik begrijp heel goed dat zodra je voor €500+ vuurwerk hebt besteld je deze gelden retour wenst te hebben.
De ene kan het wat makkelijker missen als de ander, echter mag dit nooit een reden zijn om iets te laten of te eisen.
Vanuit Valk moeten we het ook begrijpen, de situatie is ook voor hen uiterst vervelend en heeft tijd nodig om een goede regeling te kunnen treffen, echter merk ik op dat Valk zelf veel zaken opwerpt die verwachtingen schept, echter nog niet na zijn gekomen. We moeten er vanuit gaan dat iedereen hier met de beste bedoelingen zit, en het goed wil afronden. Maar ik deel zeker de mening dat Corona niet de reden mag zijn dat iets niet gebeurd... hoe vervelend het ook is. Kortom als Valk zegt deze maand gaan we het regelen dan mogen we daar vanuit gaan. Mocht het deze maand niet lukken dan heb je inderdaad recht om er een kritisch geluid over los te laten en mocht je het nodig vinden het geheel uit handen te geven.
Er zit een boel emotie bij iedereen, maar probeer deze even los te laten.

Subarufreak, weet dat de meesten van ons jullie gewoon blijven steunen. Je hebt het zelf al verwoord wat voor een impact dit verbod op jullie heeft, maar er zijn blijkbaar sommigen die dit niet willen begrijpen. Diegenen moeten hun vuurwerk volgend jaar maar ergens anders halen.

Ik snap Valk zeker in deze maar ik snap ook wel dat sommige mensen hun geld terug willen. Ik had ook nog een bestelling ergens anders, maar is een veel kleinere dealer waar het in totaal misschien om enkele duizenden euro's gaat, bij Valk praat je al snel over tienduizenden, zo niet honderdduizenden euro's. Dat het voor Valk lastiger is om de terugbetaling te doen begrijp ik wel. Veel meer kosten en vrijwel geen inkomsten, de fietsshop laat ik buiten beschouwing, staat los van het vuurwerk denk ik. Ik vind dat Valk mooie opties heeft aangeboden, zeker met de optie Duitsland, wat nu helaas toch niet door kan gaan. Helaas, ik laat mn bestelling wel staan tot volgend jaar. Als ik nu mn geld terug vraag kan ik in februari of maart weer een nieuwe bestelling doen, schiet niet op.

De communicatie van Marcel op dit forum is prima en meer dan menig leverancier doet, of hij daar nou wel of niet voor wordt betaald. Ik waardeer het in ieder geval enorm. De situatie waar we met z'n allen in zitten is klote voor iedereen, maar voor zo'n bedrijf nog erger denk ik, gezien alle financiële zorgen. Die 1000 euro bestelling bij Valk is tot daar aan toe, zij hebben zorgen over tienduizenden euro's. Het geld wat je besteed hebt aan vuurwerk was je anders ook kwijt geweest, nu kan je het terug krijgen of volgend jaar alsnog je bestelling krijgen. Winkeliers, horeca, evenementen etc., hebben helemaal geen inkomsten meer en moeten maar zien wat ze aan compensatie krijgen. Corona shit raakt het hele land, daar valt een vuurwerk bestelling bij in het niet voor mij. Als je zelf echter ook geraakt wordt dan is het natuurlijk wel lekker als je dit geld nu terug krijgt. Maar geef ze de tijd, het komt vanzelf.

Goedenavond

Dat klopt helemaal we hebben net recent bericht gekregen dat dit helaas niet meer tot de optie behoord.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Echt jammer dat Optie 1 niet meer door gaat, maar ja, dat zat er wel in. Ik heb zojuist een mail gestuurd met het verzoek om de bestelling door te zetten naar volgend jaar. Krijgen we daar nog een bevestiging van en hoe gaat het met het kiezen van het afhaal moment volgend jaar?

Succes met de afhandeling van al deze shit!

Echt jammer dat Optie 1 niet meer door gaat, maar ja, dat zat er wel in. Ik heb zojuist een mail gestuurd met het verzoek om de bestelling door te zetten naar volgend jaar. Krijgen we daar nog een bevestiging van en hoe gaat het met het kiezen van het afhaal moment volgend jaar?

Succes met de afhandeling van al deze shit!

Goedenmorgen

Ja vinden wij ook, ben daar super druk mee geweest om dat alles rond te krijgen dat ook daar alles goed zou verlopen maar helaas .
Iedereen krijgt nog bericht over zijn of haar keuze maar ik moet daar nog even voor gaan zitten vanavond om dit alles weer goed te filteren en daarna ontvangen deze klanten hier bericht over.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen

Ja vinden wij ook, ben daar super druk mee geweest om dat alles rond te krijgen dat ook daar alles goed zou verlopen maar helaas .
Iedereen krijgt nog bericht over zijn of haar keuze maar ik moet daar nog even voor gaan zitten vanavond om dit alles weer goed te filteren en daarna ontvangen deze klanten hier bericht over.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Het is niet anders, alles is al naar de klote, kan dit er ook nog wel bij.

Bedankt en rustig aan, duurt toch nog ff voor we het op kunnen halen...:bonk:

Afhalen is nu ook verboden schijnbaar. Zie hun Facebook pagina

Ik zag het ja, wou net de auto instappen. Dan maar afwachten op verdere bericht geding van Valk. Zonde, wou met mn zoon die kant op, die had er enorm zin in. Maar wat een gedoe dit voor winkeliers zeg, ongelofelijk.

Balen zeg. Sta nu voor de deur. Inderdaad te horen gekregen dat ze het niet mogen uitleveren. Haal ik het volgend jaar weer op als dat zou mogen.

Beste memebers

Wij hebben net controle gekregen van boa's en ons werd mede gedeeld dat wij het cat1 vuurwerk NIET mogen uitleveren, dit zou een landelijke maatregel zijn.
Wij hebben de site opslot gegooid want ook hier moeten we nu eerst weer een oplossing voor gaan bedenken helaas.

Word ook weer vervolgd dus .

Wederopm ook weer excuus voor dit ongemak

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Gelukkig lees ik dit bericht, anders was ik morgenvroeg voor niks vanuit Zwolle naar Nijverdal gereden. :shocked:

Kunnen we niet ergens afspreken op een parkeerplaats :p (waar doet mij deze opmerking ook alweer aan denken :bonk:)

Beste memebers

Wij hebben net controle gekregen van boa's en ons werd mede gedeeld dat wij het cat1 vuurwerk NIET mogen uitleveren, dit zou een landelijke maatregel zijn.
Wij hebben de site opslot gegooid want ook hier moeten we nu eerst weer een oplossing voor gaan bedenken helaas.

Word ook weer vervolgd dus .

Wederopm ook weer excuus voor dit ongemak

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

are you fffff kidding me?
ik was daar niet mee akkoord meegegaan, en de politie er bij ingeschakeld.
wie denken die boa's wel niet wie ze zijn????! :@

Ik snap Valk zeker in deze maar ik snap ook wel dat sommige mensen hun geld terug willen. Ik had ook nog een bestelling ergens anders, maar is een veel kleinere dealer waar het in totaal misschien om enkele duizenden euro's gaat, bij Valk praat je al snel over tienduizenden, zo niet honderdduizenden euro's. Dat het voor Valk lastiger is om de terugbetaling te doen begrijp ik wel. Veel meer kosten en vrijwel geen inkomsten, de fietsshop laat ik buiten beschouwing, staat los van het vuurwerk denk ik. Ik vind dat Valk mooie opties heeft aangeboden, zeker met de optie Duitsland, wat nu helaas toch niet door kan gaan. Helaas, ik laat mn bestelling wel staan tot volgend jaar. Als ik nu mn geld terug vraag kan ik in februari of maart weer een nieuwe bestelling doen, schiet niet op.

De communicatie van Marcel op dit forum is prima en meer dan menig leverancier doet, of hij daar nou wel of niet voor wordt betaald. Ik waardeer het in ieder geval enorm. De situatie waar we met z'n allen in zitten is klote voor iedereen, maar voor zo'n bedrijf nog erger denk ik, gezien alle financiële zorgen. Die 1000 euro bestelling bij Valk is tot daar aan toe, zij hebben zorgen over tienduizenden euro's. Het geld wat je besteed hebt aan vuurwerk was je anders ook kwijt geweest, nu kan je het terug krijgen of volgend jaar alsnog je bestelling krijgen. Winkeliers, horeca, evenementen etc., hebben helemaal geen inkomsten meer en moeten maar zien wat ze aan compensatie krijgen. Corona shit raakt het hele land, daar valt een vuurwerk bestelling bij in het niet voor mij. Als je zelf echter ook geraakt wordt dan is het natuurlijk wel lekker als je dit geld nu terug krijgt. Maar geef ze de tijd, het komt vanzelf.

jezus, dat geld krijg je toch terug als je die optie had gekozen.
het geld was sws al weg (betalingen van de de bestellingen) dus hoe kun je nu geld missen dat je niet hebt? wacht gewoon rutig af! rene en team heeft het al druk zat!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan