Hellfire Thunder

Hoppaaa, dat is er een die wel een aantal keer in het finale project hoort! De scream is erg goed, naast Return of the Phoenix hopelijk een topper erbij.

€29,95 in de freakactie. Normaal €64,95. Lijkt me een hele mooie cake. Benieuwd nog naar het gewicht.

Vind de freakprijs van €30,- heel eerlijk gezegd nog steeds aan de maat. Misschien te verwend met de freakprijzen. Had veel zin in deze cake, maar door de prijs dus nog niet besteld, en wacht misschien zelfs tot volgend seizoen outlet...

Vind de freakprijs van €30,- heel eerlijk gezegd nog steeds aan de maat. Misschien te verwend met de freakprijzen. Had veel zin in deze cake, maar door de prijs dus nog niet besteld, en wacht misschien zelfs tot volgend seizoen outlet...

Misschien dat er nog wat te roggelen valt per karton ergens? Wij zijn tegenwoordig ook gewoon verwend. Vroeger legde je €30,- veel sneller neer voor een 25s cake. Echter is dit op de huidige markt (zoals die op het filmpje overkomt) een uniek product.

Misschien dat er nog wat te roggelen valt per karton ergens? Wij zijn tegenwoordig ook gewoon verwend. Vroeger legde je €30,- veel sneller neer voor een 25s cake. Echter is dit op de huidige markt (zoals die op het filmpje overkomt) een uniek product.

Eens hoor, ik bedoel het ook niet om te zeuren of af te kraken, maar ik heb al veel, en ook vergelijkbare producten waardoor ik hem door de prijs in dit geval laat staan. Ik heb zo goed als alles al gekocht voor komend jaarwisseling, dus dan ben ik gewoon ook wat kritischer.

Tja.. Erg nice is die zeker, maar zoals BENZ ook al zegt, zit die qua prijs eigenlijk al over het randje wat ik ervoor over heb.

Op film komt hij prima over, mooie fluit en het effect erbij is ook prima. Maar zoals hierboven al is vermeld, is €30 voor 25 schoten voor mij nét iets te duur. Indien het verkrijgbaar is met een goede actie zeker wel aantrekkelijk! :thumbsup:

Back
Bovenaan