Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Je bedoelt een hummer-effect.
Ik weet dat je bij de Centershop (en overigens ook bij Zena belgie) moskitos (lesli) kan halen. Een soort grondbloemen met een hummereffect die flink hard de lucht in vliegen en ook dit geluid maakt wat je uit de Night Howler kent.

1 pakje van 6 stuks kost 2 euro (Zena). Centershop prijs weet ik zo even niet maar daar waren ze vorig jaar ook 1 of 2 euro. Zeker effe meepakken voor de leuk!

Deze cake van Xplode wordt bij verschillende winkels in Duitsland verkocht.
Ik weet niet of ie bij de supermarkten verkrijgbaar is.
https://er-trading.nl/product/psycobilly/

Je bedoelt een hummer-effect.
Ik weet dat je bij de Centershop (en overigens ook bij Zena belgie) moskitos (lesli) kan halen. Een soort grondbloemen met een hummereffect die flink hard de lucht in vliegen en ook dit geluid maakt wat je uit de Night Howler kent.

1 pakje van 6 stuks kost 2 euro (Zena). Centershop prijs weet ik zo even niet maar daar waren ze vorig jaar ook 1 of 2 euro. Zeker effe meepakken voor de leuk!

Thanks..

Maar het gaat mij meer om het huil-effect in het begin van de N.H. het hummer-effect komt inderdaad oom in voor..

Leuk blijf ik mijn lidl en aldi bezoekjes vinden om te zien hoe alles zo tussen de doperwten ligt(bij wijze van spreken dan )

Back
Bovenaan