Hellendoorn 8-12-2011

The_giant

VWC lid
wie: Royal Fireworks
wat: dit zal vermoedelijk een demo zijn
waar: Hofmanstraat Hellendoorn
wanneer: 8 december 2011
tijdstip: Tussen 19.00 en 22.30

Vuurwerkbesluit
Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij besloten hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3.3.2 lid 3a van het Vuurwerkbesluit te verlenen aan Royal Fireworks. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van professioneel vuurwerk op 8 december 2011 op de locatie Hofmanstraat te Hellendoorn. Het tijdstip van afsteken op 8 december 2011 ligt tussen 19.00 uur en 22.30 uur.

Het besluit is vanaf 23 september 2011 gedurende zes weken in te zien:
op http://www.overijssel.nl/loket/bekendmakingen, in het provinciehuis te Zwolle en het gemeentehuis te Hellendoorn.
Hier kunt u ook lezen over de mogelijkheid voor het indienen van bezwaar.
Nadere inlichtingen: 038 499 7600

datum 8-12-2011
wie:slooijer vuurwerk en royal fireworks
wat:demo
waar: hofmansweide hellendooren

Ik ben hier ook aanwezig. Hoop eindelijk de nieuwe producten van Royal te mogen bewonderen :)
Hopelijk is het droog en waait het niet te hard.

zit te denken om hier ook heen te gaan maar het is wel een stukje rijden.
is het de moeite waard slooijervuurwerk?:p

Heb Slooijer een PM gestuurd, daarop kreeg ik de reactie dat er zes nieuwe producten geschoten worden. Lijkt mij dus wel de moeite Bassie :)
Tijdstip is 19:00.

Oei oei... Heb mijn twijfels of dit wel door gaat morgen?

Morgen overdag is er eerst nog wat zon, maar van het westen uit neemt de bewolking snel toe en in de middag valt er vooral in de noordelijke helft van het land af en toe regen. In de avond volgt er meer regen die een buiig karakter kunnen hebben. Er wordt zachtere lucht aangevoerd waarbij de hoogste temperaturen, ongeveer 10 graden, waarschijnlijk pas in de avond worden bereikt. De wind draait naar zuidwestelijke richtingen en neemt in de loop van de middag weer toe naar (vrij) krachtig, langs de kust en op het IJsselmeer naar hard tot stormachtig 7-8 Bft. Langs de kust kan er in de avond een zuidwesterstorm komen te staan. Daarbij kunnen er later in de middag maar en vooral in de avond in het hele land weer zware windstoten voorkomen van rond de 75 km/uur, in het kustgebied 80-100 km/uur.

slooijervuurwerk zou u ons wat inzicht kunnen geven in hoeverre jullie de kans in schatten dat de demo doorgaat?

Laatst bewerkt:
schietlijstje ontvangen, ik kan alleen twee productnummers niet thuisbrengen:

RFC 1401 Fire Emblem
RFC 1402 Metal Explosion
RFC 1403 Hous of Lightning
RFC 1404 Burning Gears
RFC 1405 Flying Coal
RFC 1406 Crackling Chemicals
RFC 1407 Reign of Fire
RFC 1409 Bursting Wheels
RFC 1410 Exploding Box
RFC 1412 Sky of Blessing
RFC 1420 Big Rose
RFC 1421 Colourfull Palm Tree
RFC 1422 Silver Willow
RFC 1425 Beautifull Leaves
RFC 1426 Edelweiss
RFC 1430 Fireflower
RFC 1435 Amazing Dream
RFC 1439 Snow Drop
RFC 1465 Good Wishes
RFC 1470 Celebration Time
RFC 1472 Kingdom of Peace
RFC 1490 Road to Sun
RFC 1481 China by night
RFTB 001 ???
RFC 141101 Freezing Steel
RFC 141106 Passion Flower
RFC 141109 Fireworks for All
RFC 141110 Solid Stone
RFC 141112 Swirling Daisy
RFC 141113 ?? Screaming Salute?

Nu ff duimen! :D

Vergeleken met gisteren is het hier in Arnhem aardig weer. Best een stevige wind, maar niet genoeg om een demo voor af te lassen als je het mij vraagt... Weet niet hoe het in Overijssel is?

Bedankt voor de schietlijst Bassie, die laatste cakes, dat zijn toch wel de producten waarvoor ik een eindje om rij vanavond.

Zo als nu lijkt gaat de show gewoon door.
maar het weer moet niet verslechteren.
maar hopen dat het zo blijf.
ze zijn al aan het opbouwen.

Weet iemand hoe laat de demo precies begint? Vind tussen 19.00u en 22.30u nogal een ruim begrip....ben pas net klaar op werk, moet nog eten en anderhalf uur rijden. Iemand die het weet? Thanks!!

Back
Bovenaan