Hellendoorn 8-12-2011

Ter bevestiging: De demo gaat inderdaad door mits het niet nog harder gaat waaien.

Team Royalfireworks
Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Dit kunnen we dus op onze buik schrijven ben ik bang....de wind is na 5 uur goed op gaan steken :sad:

De demo zou trouwens tussen 19.00 uur en 19.30 uur beginnen.

maar neit getreurd...ik krijg net bericht van Royal, de heren schieters....
vooralsnog gaat het nog steeds door....Ik vertrek dus ook zo :D

Pff, eerst in de file en daarna viel mijn navigatiesysteem uit. Op de gok maar de bordjes Hellendoorn gevolgd... Onderweg eerst een hele omleiding maar daarna toch in Hellendoorn aangekomen. Eerst heel Hellendoorn doorgereden, toen uiteindelijk aan iemand naar de straat gevraagd. Terwijl ik het vroeg zag ik ook al vuurwerk de lucht in gaan dus ik wist al waar ik moest zijn. Helaas de helft moeten missen, maar de nieuwe producten gelukkig wel mogen aanschouwen!

Over de terugweg zullen we het maar niet hebben :p

Pff, eerst in de file en daarna viel mijn navigatiesysteem uit. Op de gok maar de bordjes Hellendoorn gevolgd... Onderweg eerst een hele omleiding maar daarna toch in Hellendoorn aangekomen. Eerst heel Hellendoorn doorgereden, toen uiteindelijk aan iemand naar de straat gevraagd. Terwijl ik het vroeg zag ik ook al vuurwerk de lucht in gaan dus ik wist al waar ik moest zijn. Helaas de helft moeten missen, maar de nieuwe producten gelukkig wel mogen aanschouwen!

weet niet van welke kant je kwam maar vanaf deventer was het geen probleem.
was een leuke demo met een korte maar wel goede afsluiting.

Hoe waren ze, heb je ze gefilmd?? :p?

O kan niet wachten op filmpjes :D

Ik heb gefilmd ja, hoewel niet van zulke goede kwaliteit.
Eerlijk gezegd was ik niet zeer enthousiast. Ze waren niet slecht hoor, maar vaak zat er net een effect in wat niet zo goed was uitgewerkt waardoor de hele cake meteen wat minder was.. Maar dat is ook een kwestie van smaak.

Volgens mij was ik zelfs nog iets later :p
Maar goed, dat mocht de pret niet drukken gelukkig.

Vond het wel een prima demo, producten netjes per 1 geschoten en die kwamen toch wel goed over ondanks de wind. De topper vond ik toch wel de Swirling Daisy.

:thumbsup:

Back
Bovenaan