Helaas

BAM! Dat had het nieuws wel gehaald en werden de agenten weer door het slijk gehaald. :p

Laatst bewerkt:
Sterkte man

Ben zelf vorig jaar ook gepakt, dus doe nu zelf ook alleen nog maar legaal.
Het gaat minder hard, maarja..

Gewoon meegenieten van de rest van de straat :)

BAM! Dan had het nieuws wel gehaald en werden de agenten weer door het slijk gehaald. :p

ik denk niet dat de politie in zo'n geval door het slijk zal gaan. Als iemand open doet met een pistool, zal de politie correct handelen. want er zullen ook wel gevallen bekent zijn dat dit echt gebeurd. Ik heb zelf hier politie op men kamer gehad en die heeft toen ook een bb gun gepakt, hij vroeg zit er nog wat in. Ik zei: Nee zit niks meer in en richtte toen, niet met opzet, op de agent. Hij draaide hem meteen weg omdat ze toch voorzichtig zijn met dit soort zaken.

Sterkte man

Ben zelf vorig jaar ook gepakt, dus doe nu zelf ook alleen nog maar legaal.
Het gaat minder hard, maarja..

Gewoon meegenieten van de rest van de straat :)

Precies, ik geniet bijvoorbeeld enorm veel van een binkie Dus je zult ontdekken dat er enorm veel leuke nederlandse dingen zijn.

Pff ja... Dit is echt zuur man, over iets meer dan 2 weken is het al oud en nieuw en dan dit...
Maar goed, ik zal het er niet verder inwrijven en ik wens je veel succes en sterkte met dit gedoe!

Denjo als ik dat had gedaan had ik nu een gaatje in me hoofd :p
Die agent liet zelf zijn kogels zien (nice 'n shiny, i like:shocked:), hij zei al dat dat wel eens gebeurd dat iemand dan zo'n ding op ze richt.
En dan is het beurt. :p
Bedankt iedereen voor de steun, ik voel me al iets beter dankzij jullie! :D

Kl*te voor jou...
Hoop dat de politie zo snugger is om het verschil tussen echte, en neppe geweren te kunnen zien!
In ieder geval veel sterkte!

erg rot man .
maar eeh hoe zijn ze aan die info gekomen dan .
heb je er wel eens met iemand over gehad ofzo

erg rot man .
maar eeh hoe zijn ze aan die info gekomen dan .
heb je er wel eens met iemand over gehad ofzo
Nee, ik weet het niet, ga morgen ff rondvragen of iemand misschien wat weet..
Kijk, daar doen we het voor! Nogmaals sterkte man.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren... Hou je ons op de hoogte in dit topic? Dat zou wel informatief/leerzaam zijn.
Ja ik houd jullie op de hoogte!
Bedankt iedereen! :)

had je eigenlijk de deur open moeten doen met dat speel pistool.

'wat moeten jullie jonguh!'

:p
Ik denk dat je dan getrokken pistolen kan verwachten.:p

Mijn pa is leraar en ging is een keer met een excursie in Den Haag langs de Amerikaanse ambassade lopen. Een leerling had toen het geweldige idee om een speelgoedpistooltje te trekken. Binnen een paar seconden stonden er een paar agenten om heen met getrokken wapens.:p

Jeutje, heb je al wel legaal vuurwerk besteld anders is het helemaal zo ***lig? Sterkte in ieder geval!!

Back
Bovenaan