[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je vaker daar komt krijg je mee met korting , als je zelf maakt op deze manier ben gewoon duurder uit kijk even op fpm tony geeft daar en mooie uitleg daarover

M'n fototoestel trok de harde knallen helaas niet zo, waardoor de knallen wat flets overkomen. Maar wat een geweld was het weer.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

te duur maar wel een mooie mat,oh en in sinterklaas geloof ik nog maar de prijzen die ik hier soms hoor zo ver onder de prijs, rotflol pijn in me buik vant lachen

Ik zou als ik jou was ff bellen van tevoren dan weten ze je in ieder geval met zekerheid te zeggen of iets op voorraad is of niet :wink:

Komt waarschijnlijk in september weer..! Nog niet zeker, er is nog niet bekend wat er in de container(s) zit.

Hmm wat valt er tezeggen over deze mat niet veel koop hem en hoor het met je eigen oren een tegekke mat.
Alleen de prijs is iets teduur daarvan koop ik eerlijk gezegt wat nitraten en vlinders voor.
Maar voor mensen die veel geld uitgeven aan nieuwjaar deze mat zeker kopen is een aanrader!

Aanrader
Cijfer : 8+

hij is duur maar ik zou zelf liever de valencia150 nemen en dan vol hangen met toffee's vooral dat omdat ik nu op de kleintjes moet letten

Ik vind dit echt een brute zeer gave mat...en tja het geld? Best veel maar kijk wat je ervoor terug krijgt! 1 bonk geweld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan