Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
BAM! Dan had het nieuws wel gehaald en werden de agenten weer door het slijk gehaald.![]()
Sterkte man
Ben zelf vorig jaar ook gepakt, dus doe nu zelf ook alleen nog maar legaal.
Het gaat minder hard, maarja..
Gewoon meegenieten van de rest van de straat![]()
Precies, ik geniet bijvoorbeeld enorm veel van een binkie Dus je zult ontdekken dat er enorm veel leuke nederlandse dingen zijn.
Kijk, jij snapt het!
Alleen jammer dat de binkies uit de handel gaan, dus ik ga toch maar voor de asian thunders dit jaar![]()
Bedankt iedereen voor de steun, ik voel me al iets beter dankzij jullie!![]()
Ik laat me niet onder uit halen door deze ene keer natuurlijk, dus ik ga ook 2 bulkpacks Asian Thunder kopen!![]()
Nee, ik weet het niet, ga morgen ff rondvragen of iemand misschien wat weet..erg rot man .
maar eeh hoe zijn ze aan die info gekomen dan .
heb je er wel eens met iemand over gehad ofzo
Ja ik houd jullie op de hoogte!Kijk, daar doen we het voor! Nogmaals sterkte man.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren... Hou je ons op de hoogte in dit topic? Dat zou wel informatief/leerzaam zijn.
Ik denk dat je dan getrokken pistolen kan verwachten.had je eigenlijk de deur open moeten doen met dat speel pistool.
'wat moeten jullie jonguh!'
![]()
Nog niet, maar dat doe ik bijna nooit, ik ga altijd de 29e altijd lekker spannend kijken wat er dan isJeutje, heb je al wel legaal vuurwerk besteld anders is het helemaal zo ***lig? Sterkte in ieder geval!!