Heisenberg [Uitloop]

Wat ik mij zo herinner had ik vorig jaar ook gewoon batch 2022 (prik me d'r niet op vast) waar ik ook erg verbaasd over was gezien het label "uitloop".

als ik de video bekijk van die twee dan vindt ik hem toch niet echt denderend, zeker niet in combinatie van de oudere video's.

als ik de video bekijk van die twee dan vindt ik hem toch niet echt denderend, zeker niet in combinatie van de oudere video's.

Kennelijk is de Heisenberg met 282 shots uitloop..

De nieuwe versie heeft 236 shots (zie op de doos in het filmpje van die 2 hierboven). De versie met 236 lijkt nog volop in omloop te zijn ook in nieuwe batches. Op de filmpjes presteert hij inderdaad minder.

Weet iemand toevallig hoe het zit met de weekaanbieding bij outlet, nieuwe batch?

Ga daar maar wel vanuit ja.

Ik wou hem bestellen, heb het toch maar niet gedaan. Tis een beste prijs en toch net niet helemaal de rambak wat ik zocht. Dus toch maar laten zitten en voor wat anders gegaan.

Laten we hopen dat dit geen trend wordt: zelfde box met minder schoten voor dezelfde prijs.

Door Lesli afgekeken uit de supermarkt?

Nou, of van GBV, die er afgelopen jaar al flink een handje van had, of Rubro die het eerder ook al deed. Vulcan ook gedownscaled, maar dan qua kruit (en kooi) en voor zelfde prijs...Ja, krimplatie in vuurwerk wás al een trend afgelopen jaar.

Deze staat dit jaar best veel te koop met 282 shots..? iemand info of we de oude Heisenberg dan mogen verwachten?

Back
Bovenaan