vuurwerkduiven
VWC lid
als je zoekt op youtube op heissenberg en dan bij filter upload datum dit jaar kun je genoeg straat films bekijkenJa gelezen. Maar over de nieuwe versie met 236 shots, niet veel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
als je zoekt op youtube op heissenberg en dan bij filter upload datum dit jaar kun je genoeg straat films bekijkenJa gelezen. Maar over de nieuwe versie met 236 shots, niet veel
had je de 282 shots versie?Wat een joekel was dit. Ik vond m gaaf, met name de fans, maar in de show schoten we andere bakken die meer indruk maakten. De dubbele compound zorgde voor vertraging, ook jammer.
is gewoon te bestellen,ligt eraan wat je ervoor over hebt.Afgelopen weekend bij ons in Hilversum een bak vuurwerk omhoog gegaan. Ik dacht zelf dat het om een profblokje ging. Toen ik de volgende dag ging kijken bleek het dit blokje te zijn geweest.
Dikke aanrader dus! Nu maar opzoek naar deze voor aankomend jaar.... Als ik hem nog kan vinden