hebben we er een beetje zin in

Ik heb er zeker zin in :) nog de laatste kleine dingen bestellen en dan is het bijna zover stoken met 3 andere freaks :) we hebben er zin in :holland:

Jazeker, echter zit ik behoorlijk in m'n maag met mogelijk slecht weer: Wind en regen, dodelijke combi, maar alles kan nog veranderen, en slechter kan toch bijna niet dus heb wel hoop dat het beter wordt. Dit haalt de zin er een klein beetje af. Maar als ik dan weer denk aan het ophalen, de bergen cakes etc, de sfeer in de winkels, de sfeer in de avonden, waarop er al enkele cakes gestookt worden op afstand, dan kan dat hele weer me niks schelen en krijg ik weer ouderwets veel zin in de laatste dagen van het jaar. Laat maar komen!

Jazeker, echter zit ik behoorlijk in m'n maag met mogelijk slecht weer: Wind en regen, dodelijke combi, maar alles kan nog veranderen, en slechter kan toch bijna niet dus heb wel hoop dat het beter wordt. Dit haalt de zin er een klein beetje af. Maar als ik dan weer denk aan het ophalen, de bergen cakes etc, de sfeer in de winkels, de sfeer in de avonden, waarop er al enkele cakes gestookt worden op afstand, dan kan dat hele weer me niks schelen en krijg ik weer ouderwets veel zin in de laatste dagen van het jaar. Laat maar komen!

So True! en laat je kerstsfeer niet bederven door het slecht voorspelde weer.

ik heb eigelijk niet zo problemen met het weer als het niet al te hard waait kan het geen kwaad en regen was het vorig jaar ook maar had er niet veel van gemerkt dus ik heb ik heeel veel zin in :)

Ik begin er behoorlijk zin in te krijgen, probeer het de hele tijd uit mijn hoofd te zetten dat ik morgen nacht al mijn bestelling op mijn gaan halen, want ik wil natuurlijk ook nog genieten van de kerst.

Afijn, morgen als de kerst erop zit barst het los, maar dat zorgt altijd wel voor de climax als het zover is.

natuurlijk heb ik er ook zin in ik tril zowat uitelkaar vande zenuwen verlangend naar de 31ste 10:00.....

Heb er zeker zin in.
Vooral door het harde werken afgelopen jaar ben ik er echt aan toe.
Oud en nieuw is voor mij altijd een kleine vakantie.
Morgen werk ik nog en dan vrij tot 2 januari.
Een heerlijk gevoel dat je na alle drukke Decemberdagen eindelijk af kan sluiten met een flinke show om alle stress van je af te schieten.

Vooral heb ik hoge verwachtingen van de nieuwe producten die ik dit jaar in mijn collectie opgenomen heb.De 25 grams regeling zorgde er natuurlijk voor dat alles nog beter is geworden voor ons freaks.

Kortom ik verheug me er op!
Nu nog hopen op een goed weertje zoals vandaag en mijn oud en nieuw kan niet meer stuk!

Heb er erg veel zin in!
Begin me aan de andere kant ook al weer te ergeren aan de vuurwerk haters die vooral bij ons flinke steun krijgen. Radio noord luister ik normaal gesproken altijd naar maar aangezien ze daar s'avonds mensen laten bellen om hun mening te uiten over dingen gaat die bij mij de laatste dagen niet meer aan.
De enige mensen die bellen zijn de ultra domme ''grunningers'' die niks maar dan ook echt NIKS weten van vuurwerk.
Zelfde geldt voor de Politie hier in Groningen trouwens, nitraatbommen die kraters veroorzaken waar je een bus in kan plaatsen, hoor het ze nog zeggen... Begint bij mij toch flink me bloed te koken.

Afijn, ik wens iedereen hier nog hele fijne dagen toe en mogen jullie allen genieten van al dat kruit!

Het begint langzaam aan te komen. Zaterdag ff een daggie shoppen in duitsland en dan rustig opbouwen naar maandag

Hoe gek het ook klinkt, ik zie er tegenop.

Alles is dit jaar misgegaan en heb nu maar voor 45 euro aan vuurwerk.
Hoop dat het toch nog een leuke oud en nieuw wordt!

Tsja zin in... ik houd het gewoon niet meer uit de kruitstress is ongelofelijk hoog.. Heb zelfs het hele "kerstgevoel" niet gehad omdat ik alleen maar oog heb voor de 31e.... Vorig jaar was de stress denk ik misschien wel iets groter alleen toen begon de échte stress pas rond de 27e (na de kerst) maar nu is het al 3 weken aan de gang en dat is toch ook niet echt fijn...

Poeh Poeh, zeker weten dat we er hier zin in hebben!
Het kerst gevoel is er niet heel erg geweest dit jaar, want was geen sneeuw niet koud en slecht weer. Dat is zeker heel jammer maar aan de andere kant houd ik de spanning niet meer. Me zus vond het leuk om een kinderpakket vuurwerk onder de kerstboom voor mij te leggen als cadeau haha xd, maar ik heb er direct half uur van 'gestookt' en de kruitstress was zeker minder. Dus ik heb nog morning glories en die steek ik vanavond af. Morgen avond om half 12 zit ik toch in de winkel me vuurwerk ophalen dus dan kan er af en toe wat leukers afgestoken worden.

Maar zeker grappig hoeveel lol je kan hebben met een kinderpakket vuurwerk xD

Ja heb er veel zin in, maar ze zeggen dat het gaat regenen, mijnnouders en broertje zijn ziek, ik ben misselijk, winkels zijn dicht en computer is kapot :(

Heb er ontzettend veel zin in. Alle voorbereidingen zijn getroffen (zie, bestellingen, pijlenrek bouwen, gear om door te lonten ligt klaar dus visco,snellont, ti-raps, ducktape, schilderstape e.d.)

Het is nu aftellen tot vrijdag. Morgen een dagje werken. Ik zal vannacht en morgen vast weer eens niet kunnen slapen. Als het eenmaal vrijdag is gaat het opzich wel snel. Vrijdag moet ik 5 bestellingen ophalen, waarvan sommige tot ruim een uur rijden. Zaterdag in de ochtend nog naar Holland Divani (waar ze alles zo goedkoop verkopen). En dan in de middag komt m'n neefje ook al. Dus ook met hem lol maken etc. Zaterdag middag, en zondag eventueel nog alles doorlonten. Alleen zondag zal wel heel lang duren.. Ben nu wel echt hyper soms.. oh man, kan niet wachten!

Uiteraard heb ik zin in de dag der dagen,
maar dit jaar eigenlijk iets minder dan voorgaande jaren.
Vooral omdat ik echt ontzettend veel negatieve berichten over vuurwerk lees en
daarom vrees voor een vuurwerkverbod in de toekomst.
Ook het weer lijkt niet mee te gaan werken, maar ik probeer er het beste van
te maken :wink:

ik hoop dat het weer ook mee zit want heb er nu echt heel veel zin in
heb voor 200 euro uit nl en voor ongeveer 400 euro uit duitsland
de achter kamer staat bom vol elke dag zie ik het staan
en krijg er jeuk van in me handen
en dan zecht me vrouwtje ook aldoor van zullen we wat af steken
pfff was het maar 31ste

Back
Bovenaan