hebben we er een beetje zin in

Er hangt gigantische haat en ruzie in de lucht. Het angst- en haatzaaien van die Bonte doen het werk goed.

Laat het maar escaleren......

Heb groenlinks een keer bij een demonstratie gezien het thema was doodstraf voor pedofielen.
Hun hadden een tegen demonstratie.:frusty:

Alles wat niet in hun straatje past is fout volgens hun.

Mijn oudjaar pakt bonte niet af.
Of het nou verboden word of niet....
Ik feest stook en ga gewoon door!.
Gewoon stoken voor het vaderland!

En zo is het. Wij moeten ons niet iets laten afnemen door een paar mensen die hard staan te schreeuwen. Vooralsnog hebben ze niets bereikt en ga er maar vanuit dat dat ook niet gaat gebeuren. Het enige waar ik van baal is dat deze mensen dit onderwerp staan te bespreken en betaalde worden uit onze portomonee. Beter hebben ze het over onderwerpen die er wel echt toe doen.

Oud en nieuw word mij ook niet afgenomen. Ik zal gewoon lekker blijven stoken op deze avond. Iedereen die mij kent weet het ook dat dit mijn avond is en wanneer ze geen vuurwerk willen horen tijdens de jaarwisseling dat ze niet in mijn buurt moeten zijn. Daarnaast even goede vrienden, maar als het mag dan doe ik het en daar maak ik graag gebruik van.

En zo is het. Wij moeten ons niet iets laten afnemen door een paar mensen die hard staan te schreeuwen. Vooralsnog hebben ze niets bereikt en ga er maar vanuit dat dat ook niet gaat gebeuren. Het enige waar ik van baal is dat deze mensen dit onderwerp staan te bespreken en betaalde worden uit onze portomonee. Beter hebben ze het over onderwerpen die er wel echt toe doen.

Oud en nieuw word mij ook niet afgenomen. Ik zal gewoon lekker blijven stoken op deze avond. Iedereen die mij kent weet het ook dat dit mijn avond is en wanneer ze geen vuurwerk willen horen tijdens de jaarwisseling dat ze niet in mijn buurt moeten zijn. Daarnaast even goede vrienden, maar als het mag dan doe ik het en daar maak ik graag gebruik van.

Als de strikte handhaving van Bonte realiteit wordt, krijg je het lastig.

Je kan trouwens wel stiekem een potje doen, maar de hele avond op volle kracht stoken zal er dan toch echt niet meer inzitten.

Ach, dat valt ook wel mee als dan maar meteen iedereen die NIET voor het vuurwerkverbod is gewoon gaat stoken. Wat wil de politie handhaven als een grote stad massaal nog gewoon afsteekt? Helemaal niets natuurlijk. Een klein dorp is makkelijker te controleren, akkoord, maar zal daar voldoende man zijn om het helemaal in te dammen?

Daarom moet je mensen ook inspireren om de burgerplicht te doen door melding te maken via Misdaad anoniem. Preventie noemen ze dat he.

Maar waar zal deze werkwijze uiteindelijk toe leiden?
Wat zal dit betekenen voor de verhoudingen tussen burgers onderling?
Wat zal dit betekenen voor de verhoudingen tussen burger en overheden?

Ach, dat valt ook wel mee als dan maar meteen iedereen die NIET voor het vuurwerkverbod is gewoon gaat stoken. Wat wil de politie handhaven als een grote stad massaal nog gewoon afsteekt? Helemaal niets natuurlijk. Een klein dorp is makkelijker te controleren, akkoord, maar zal daar voldoende man zijn om het helemaal in te dammen?

Op die vraag; JA, dat is er. Is een dorp verder hier een paar jaar terug ook gebeurd. Waren ze lekker aan het rellen, hebben ze gewoon heel het dorp ingesloten :)

Maar Arno zal een verbod er dnek ik niet doorheen krijgen. We verruimen de wetgeving, en werken naar een Europese regeling, en dan ineens gaan we het verbieden? Lijkt me niet gebeuren.

Back
Bovenaan