hebben we er een beetje zin in

Vanmiddag nog even wat bij Rijpma vuurwerk in de winkel besteld! Heerlijk nog even dummie's kijken!!

Heb nog niet het gevoel dat het bijna zo ver is maar wel een berg zin aan :D

Hier ook super veel zin! hoop dat alles goed verloopt met de verkoop dagen en dat al mijn projectjes gaan slagen! af en toe heb ik wel kriebels en kruitstress, nog even geduld !!

bij mij zit de sfeer er nog niet heel erg in. Echt raar

nog 14 dagen man
zit de sfeer er nu nog niet in dan
hier bij ons hoor je al echt veel knallen
en niet allen in de avond
en in het weekend al veel sier om je heen
en op sommige plekken ruik je het kruit al
heerlijk
donderdag nacht is me laatse werk dag dan vakantie
dan word het gevoel nog sterker voor kerst en oud en nieuw
heb er echt veel zin in
NOG FF VOOR DE MENSEN DIE HET NIET DOOR HEBBEN NOG 14 DAGEN WHAHAHAHA
BAMMMMM

nog 14 dagen man
zit de sfeer er nu nog niet in dan
hier bij ons hoor je al echt veel knallen
en niet allen in de avond
en in het weekend al veel sier om je heen
en op sommige plekken ruik je het kruit al
heerlijk
donderdag nacht is me laatse werk dag dan vakantie
dan word het gevoel nog sterker voor kerst en oud en nieuw
heb er echt veel zin in
NOG FF VOOR DE MENSEN DIE HET NIET DOOR HEBBEN NOG 14 DAGEN WHAHAHAHA
BAMMMMM

Over 14 dagen ben je mooi telaat man :p

Dan is helaas het feest alweer voorbij

ik heb er erg veel zin in maar maak me nu toch wel heel veel druk om het weer
ik werd net ff wakker regent het nog van af gister avond al
gister avond was het echt aan het stormen hier maar ja
heb er nog steeds heel veel zin aan

Ik heb er gemak slapeloos nachten van haha nee zo erg is het nog net niet maar de spanning word wel voelbaar ik moet gelukkig donderdag en vrijdag nog werken dat breekt de week en daarna is het los gaan.

Ik heb totaal nog niet het idee dat het bijna oudjaars dag is... Normaal gesproken ben ik tussen kerst en oud en nieuw ook vrij, helaas moet er dit jaar op donderdag en vrijdag nog gewerkt worden. Dus dat gevoel zal vrijdag middag wel komen opspelen hoop ik:)

Ik heb totaal nog niet het idee dat het bijna oudjaars dag is... Normaal gesproken ben ik tussen kerst en oud en nieuw ook vrij, helaas moet er dit jaar op donderdag en vrijdag nog gewerkt worden. Dus dat gevoel zal vrijdag middag wel komen opspelen hoop ik:)

Ik heb het zelfde hierdoor heb ik ook totaal geen kerst gevoel... Zal ook wel een beetje met het weer te maken hebben, het lijkt wel herfts.
merk dat er wat lichte kriebels zijn en droomde vannacht dat ik het 10 uur moment heb gemist en ik nog niet eens vuurwerk in huis had... ben bang dat de kruitstress en de kriebels extra laat en extra hard komen

Ik heb er erg veel zin in! Kan bijna niet meer wachten! Zo blij als ik vrijdag mijn vuurwerk binnen heb! :D

huppa voor mij nog 2 nachtjes slapen aangezien ik al om 00.01 vuurwerk ophaal bij het eerste afhaal punt.
heb er zeker wel zin in, voor het eerst stoken met meerdere freaks.
toch zie ik ook wel op tegen de weers omstandigheden, maar gelukkig regent het nooit continue aan 1 stuk door.
t zal dus vast wel goed komen :D

Begint nu een beetje te komen :p
Heb sinds jaren weer eens wat besteld in de Voorverkoop, kan het vrijdag afhalen.

Om eerlijk te zijn echt 0,0 zin...
Dit jaar drie dagen werken in de vuurwerkwinkel in ieder geval (verkoopadviseur) en misschien dat ik nog een potje meeneem of zo.. that's about it, ik heb er gewoon geen geld voor dit jaar en fysiek kan ik het ook niet aan om de hele dag weer te gaan stoken. Helaas, volgend jaar beter...

Desalniettemin wens ik iedereen een fantastische dag toe.

Back
Bovenaan