Heb jij wel eens spijt van aankopen?

Geen spijt van het artikel zelf, maar wel van de winkel. Winkel zelf is prima hoor, maar dacht daar meer te gaan bestellen, maar helaas nooit meer echt iets leuks voorbij gekomen voor me.

Als ik tegen het einde van het jaar alle ‘meepakkers’ op tel dan denk ik soms wel eens van tja.. dat had ook weer een leuke doosje kunnen zijn. Maar ach.. ook klein stookvoer hebben we nodig.

Als ik tegen het einde van het jaar alle ‘meepakkers’ op tel dan denk ik soms wel eens van tja.. dat had ook weer een leuke doosje kunnen zijn. Maar ach.. ook klein stookvoer hebben we nodig.
Ik heb juist altijd spijt dat ik niet meer geïnvesteerd heb in klein stookvoer. Maar dat laat ik dit jaar niet gebeuren :D.

Spijt heb ik nooit. Niet omdat ik altijd zo goed spul haal, maar meer omdat ik bij een matig product mijn schouders ophaal en denk: next! Je kunt nou eenmaal niet alleen maar kwaliteit schieten

+1

Tevens kan je persoonlijk iets niet mooi vinden daar waar anderen het wel mooi vinden.

Iedereen roemt de Caïro Crackling maar het is voor mij één van de slechtste items die ik ooit gehad heb.

+1

Tevens kan je persoonlijk iets niet mooi vinden daar waar anderen het wel mooi vinden.

Iedereen roemt de Caïro Crackling maar het is voor mij één van de slechtste items die ik ooit gehad heb.
Omdat? Of doel je nou op je eerste alinea? Want in dat geval kloptje conclusie dus niet.

+1

Dan heb jij hele goede dingen geschoten, die Cairo Crackling van 2 jaar terug was echt een ongekende beuker in F2. Ongekende burst en spreiding...

Omdat? Of doel je nou op je eerste alinea? Want in dat geval kloptje conclusie dus niet.

Me +1 doel ik op het zinnetje van Willy: bij een matig product mijn schouders ophaal en denk: next!

Dan heb jij hele goede dingen geschoten, die Cairo Crackling van 2 jaar terug was echt een ongekende beuker in F2. Ongekende burst en spreiding...

Nee hoor, ik denk dat ik gewoon te laat was met deze aan te schaffen. Mijne was batch '24 en na de hele hype van klappen op je borst, wat een geweld, dreunen in de vloer...

Stak ik deze jongen los af en had zoiets van leuk een beetje crackling, maar weinig spektakel.
Beide ouders hadden ook zoiets van dit vinden we niks aan.

Als kleine vergelijking was de Neon Ghost veel leuker om te schieten en de potten zijn even groot.

Het is ook maar een mening en smaak hé, voor iedereen die het wel mooi vindt zeg ik geniet er van.

Me +1 doel ik op het zinnetje van Willy: bij een matig product mijn schouders ophaal en denk: next!

Nee hoor, ik denk dat ik gewoon te laat was met deze aan te schaffen. Mijne was batch '24 en na de hele hype van klappen op je borst, wat een geweld, dreunen in de vloer...

Stak ik deze jongen los af en had zoiets van leuk een beetje crackling, maar weinig spektakel.
Beide ouders hadden ook zoiets van dit vinden we niks aan.

Als kleine vergelijking was de Neon Ghost veel leuker om te schieten en de potten zijn even groot.

Het is ook maar een mening en smaak hé, voor iedereen die het wel mooi vindt zeg ik geniet er van.

Ahja de oudere batchen zijn inderdaad een stuk beter (daar kan ik beamen dat je echt die klappen wel voelt ;))

Als ik kijk naar prijs/kwaliteit dan ga ik toch voor de Color Hypnose. De verwachtingen waren helaas te hoog. De effecten waren niet eens zo slecht maar er ontbrak een verhaal/ritme.

Jaren terug een keer een Acatenango besteld. Kreeg een vervanger die ik achteraf ook nooit had moeten accepteren. Viel flink tegen.

Alles wordt met zorg en veel research op dit forum aangeschaft. Dus spijt heb ik niet. Het is ook weinig voorgekomen dat een product tegenviel waarvan ik achteraf dacht ‘die had ik niet moeten kopen’.

Enige vorm van spijt is dat ik wel eens denk ‘het kon ook wel een onsje minder’.

Back
Bovenaan