Heb ik dat ook besteld?!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We kennen het allemaal wel, dat je je eigen bestellingen na een tijdje bekijkt en je ziet er artikelen tussen staan waarvan je niet meer wist dat je niet besteld had. Of tijdens het. afhalen, stom verbaasd staan dat je er spul tussen hebt staan waarvan je het niet meer wist.

Heb jij dit ook wel eens? Deel het hier.

Vroeger regelmatig gehad toen je nog niet zoveel compounds/boxen had. Tegenwoordig is het redelijk overzichtelijk.

Het blijft een mooi moment dat je je bestelling op komt halen en er wordt steeds meer bij gezet en regelmatig denkt '' had ik dit ook besteld ja''

Wel dat ik zeker weet dat ik het niet heb besteld. En de winkel dan uitlegt dat ik dat er toch bij krijg. Soms mist er dan iets en blijkt dat plots de ongevraagde vervanger. Maargoed, dan wordt dat ook wel weer opgelost.

Nee. Heb ik totaal niet. Ik weet precies wat ik heb besteld dus geen verassingen voor mij.

Wat wel dan wel es is met afhalen dat je dr wat bij krijgt al dan niet 'gratis' vuurwerk.

Das dan wel weer leuk en dat spul gaat linea recta naar mn beste maat. Iemand die geen pyro is maar altijd zo dankbaar. Doe ik er nog zelf een leuk doosje bij. Iedereen blij 😉

Na de afgelopen slecht weer jaarwisselingen wel eens wat kleiner spul (wind gevoelig) bewaart en dat dan een jaar later terug vinden oja dat was er ook nog .....dat wel.

Bestellingen van t jaar zelf zijn eigenlijk altijd wel overzichtelijk.

Ik plak altijd plaatjes van de bestelde items in mijn Samsung Notes! Zo weet ik wat ik heb! So, no worries tot moment van afhalen!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan