Heb ik dat ook besteld?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat mij wel eens overkomt is dat ik iets bestel omdat ik in m'n achterhoofd heb dat het iets is wat ik graag wil hebben. Om er vervolgens bij het in de lijst zetten achter te komen dat ik hem al besteld heb. Het zal de leeftijd wel zijn...

Dan ben je nog op tijd,en is t nog niet besteld,dat scheelt dan nog.
Lijkt me erger als je t alweer besteld en betaald om r dan later achter te komen dat je er al wat van had.

Dan ben je nog op tijd,en is t nog niet besteld,dat scheelt dan nog.
Lijkt me erger als je t alweer besteld en betaald om r dan later achter te komen dat je er al wat van had.
Dat is dus het geval, ik zet het pas in de lijst nadat ik het besteld heb...

Overigens overkomt me dat dan voornamelijk met klein spul en cakes. Met compounds heb ik dat dit jaar maar één keer gehad 😅

Totaal geen last van. Open die lijst zowat elke week en inmiddels in me hoofd inclusief de afhaaltijden 🤣.

Dan heb je een goed geheugen of de lijst is niet zo groot ;)
Ik heb 110 producten (compound / cake / fontein) en weet ook precies wat ik heb. Niet echt een kleine lijst maar wel hele jaar mee bezig. Kan het wel dromen. Als ik wat extra wondertollen / jumping jacks etc. haal omdat ik denk dat we die nog nodig hebben tel ik niet echt mee ;)
Kortom, komt niet voor dat ik dubbel haal, tenzij ik het zelf wil.

Ja gebeurd wel eens. Omdat ik vooral al eerder in het jaar afhaal in Duitsland met kvk, vergeet ik wel eens wat er allemaal bij zat

Ik heb alles per bestelling netjes bijgehouden in een document.. ben als de dood dat ik een bestelling vergeet dus weet ook best goed wat ik allemaal besteld heb.

Vooral het kleinspul grond- en siervuurwerk dat ik in een opwelling heb gekocht omdat het spotgoedkoop in de freakacties werd aangeboden! Door het jaar heen zo'n beetje uit mijn geheugen gewist! Altijd weer een verrassing als ik de bestelbonnen in december weer eens naloop!

Ik heb voornamelijk compounds, dus echt snel vergeet je het niet gezien t toch het grotere spul is, maar zeker wel hier en daar dat je denkt van "ohja die heb ik ook nog"

Ik vergeet de hele tijd dat ik nog een bestelling 12x color crossetten + 5x red parade heb besteld...hoe dan.
Als ik het maar niet vergeet op te halen😬

Ondanks dat ik totale chaos ben in het bijhouden van orders, maak ik wel altijd een lijstje met bestelde producten in notities op mijn telefoon. Daar kijk ik echt regelmatig ff met liefde naar. Dus voor mij geen verrassingen
Ik zit duidelijk in de ontkenningsfase. Ik kreeg gister zowat een rolberoerte toen me ineens te binnen schoot dat ik de 28e ook nog naar Leusden moet voor 2 melkbussen

Dit gebeurt mij elk jaar wel. En eigenlijk ook regelmatig dat ik verbaast ben wat ik nog over heb als ik er een jaar later naar kijk.

We kennen het allemaal wel, dat je je eigen bestellingen na een tijdje bekijkt en je ziet er artikelen tussen staan waarvan je niet meer wist dat je niet besteld had. Of tijdens het. afhalen, stom verbaasd staan dat je er spul tussen hebt staan waarvan je het niet meer wist.

Heb jij dit ook wel eens? Deel het hier.
Heel herkenbaar! Des te leuker de dagen zijn om het op te halen!

Vroeger wel regelmatig meegemaakt. Bij diverse winkels bestellingen plaatsen en dan "Oh de kanonslagen zijn hier maar (bedrag tussen de 1 en 3 euro) per 200, laat ik die er ook maar bij nemen."
1 jaar zat ik met 1200 van die dingen te koekeloeren....hahah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan