Heavy Legend Ultra 8 Cake Assorted

Een prima setje vooravond cakes waren dit!! Hier mijn filmpje van de Ultra 8 cake's, heb ze gisteren in de bunker ook nog in de handen gehad. Zijn echt hele mini potje's, denk dat deze ook goed aan zal slaan bij de wat jongere stoker's. En bij ouders die in de vroege uurtjes even met hun kinderen wat potjes willen afsteken.

Een prima setje vooravond cakes waren dit!! Hier mijn filmpje van de Ultra 8 cake's, heb ze gisteren in de bunker ook nog in de handen gehad. Zijn echt hele mini potje's, denk dat deze ook goed aan zal slaan bij de wat jongere stoker's. En bij ouders die in de vroege uurtjes even met hun kinderen wat potjes willen afsteken.

Mooi setje cakes zeg! Helemaal voor freak prijzen. Het is dat ik al losse cakes heb voor tussendoor anders had ik deze er zeker bij genomen. Iets voor volgend jaar.

Hij is nu een stuk duurder omdat hij volgens mij alleen in belgie te koop is maar het setje zelf is echt prima. Kleine cakes, maar goede burst en komen niet te hoog. Daardoor prima effect en veel lontjes aansteken. Ik zou zelf echt blij zijn als dit mijn eerste set cakes zou zijn geweest die ik zelf aanschaf. Voor de doorgewinterde freak niks bijzonders, maar voor de juiste doelgroep echt een mooi product.

Back
Bovenaan