Heavy Legend Ultra 8 Cake Assorted

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 795
Artikelnaam: Heavy Legend Ultra 8 Cake Assorted
Bruto Gewicht: 4330 gram
Netto Kruitgewicht: 904 gram
Aantal Schoten: 8x11 schoten
Effectomschrijving: Pak jouw kans! Cake met bijzondere effecten en kleurrijke boeketten.
Tube diameter: 20mm
Kartoninhoud: 3/8
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €100,00
Voorverkoopprijs: €49,99
O.a. te koop bij: Rubro.nl

795_Ultra_8_Assortmend_V2_Rubro_Vuurwerk-kopiëren.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij kost deze set 49.99 in de aanbieding delen door 8 is dan 6.25 per stuk dan zijn het best leuke potten voor de consument

volgens mij kost deze set 49.99 in de aanbieding delen door 8 is dan 6.25 per stuk dan zijn het best leuke potten voor de consument

Voor iets waar je het effect nauwelijks van ziet, hmm gooi je geld beter meteen in de prullenbak want hier geef ik nog geen stuiver aan uit.

Met respect voor de film hierboven, maar die is niet echt representatief. De cakes waren zeer behoorlijk als je de prijs inachtneemt. De uitwerking waren live wel aanwezig hoor ;)

De film hierboven is niet heel scherp en duidelijk helaas. De cakes vond ik best okee! Leuk stook voer voor in de voor avond :D

Op de demo kwam dit assortiment niet goed uit de verf. Slappe burst en veel effecten die op elkaar lijken. Kun je beter Mega6 aanschaffen

Maar da's wel appels met peren vergelijken. 6 cakes voor € 75 of 8 cakes voor € 50. Dat betekent dat de Mega 6 in dit vergelijk 50% duurder is. Natuurlijk zijn die 8 voor € 50 dan minder: minder schoten, minder kruit, maar ook een stuk goedkoper. Persoonlijk vond ik voor € 6,25 adviesprijs pst deze cakes naar behoren presteren. Vooral als je nagaat dat deze set met Freak-korting zelfs te krijgen is voor € 35 en dat is maar € 4,37 pst...

Waren echt prima cakes vanavond bij Plaggemarsch. Voor dit geld een prima setje vooravond cakes. Burst was ook dik in orde.

Back
Bovenaan