Is deze trouwens nog nergens op een demonstratie geschoten?
Dat klopt, hij is niet geschoten tot nu toe.
Kan ook niet, want wat ik er van begreep zou hij vandaag binnen komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is deze trouwens nog nergens op een demonstratie geschoten?
Heb deze vanavond gezien. Vond het, voor die prijs, zeker een goede cake. Gek genoeg waren de effecten niet zoals bij de importeurs demo met rode glitters, maar rood met blauw. De salutes waren wel hetzelfde.
waren de effecten groot of viel het wel mee?
Als ik de filmpjes tot nu toe mag geloven schiet deze een stuk sneller leeg dan de 36 schots, maar dat is dus niet zo als ik jou mag geloven?
Bij deze cake staat de mooie kleur rood en het achterlijk hoge tempo centraal. Doordat het tempo van de cake hoog is, heeft dit ook weer effect op hoe de burstknal naar voren zal komen van zowel de boeketten als de salutes.
.
Als ik het bovenstaande goed geïnterpreteerd heb ging het in de post van Koetje inderdaad om de vraag of de 49 schots echt een hoger tempo heeft dan de 36 schots. Als je de beschikbare films bekijkt dan lijkt dat ook inderdaad zo, en dat is ook wat jij aangeeft. Maar ik ben daar niet zo zeker van na mijn eigen waarnemingen. De twee 49 schots die ik "live" heb gezien hadden zeker geen "achterlijk hoog" tempo en bovendien relatief kleine boeketten. Daarom vind ik het de minste van de vier, ondanks de mooie kleuren.
Er zat al geen héél hoog tempo in, volgens mij leek dat vooral doordat er drie tegelijk geschoten werden en het wat heftiger klonk dan het daadwerkelijk is.
Ik vind het fijn om te zien dat er nu WEL blauw in zit! Hij lijkt mij zo op het oog erg mooi, maar hij past nu niet meer op de lijst... Iets voor volgend jaar dus![]()