Heavy legend 49

Deze vind ik wel de minste van de 4. Effecten vind ik vrij klein helaas.
Plus punt is de lange tijdsduur en de mooie kleuren.

Deze vind ik wel de minste van de 4. Effecten vind ik vrij klein helaas.
Plus punt is de lange tijdsduur en de mooie kleuren.

Zo denk ik er precies over. De tijdsduur maakt wat goed maar kwa effecten toch wel de minste van de 4.

Had er 18:bonk:dit jaar maar ga volgend jaar toch liever weer voor de 25/36 shots.

Haha 18, altijd baas boven baas he :D
Vergeet dan de 16 niet, die is ook erg goed.

De Heavy Legend 16, 25, 36, en 49 blijft toch wel een geweldige set. Klassiekertjes zou ik het bijna willen noemen! Iedereen heeft de 16 wel eens gehad, vanwege de heerlijke freakprijs en de mooie chaos met meerdere tegelijk. Toch was ik verbaasd dat de 49sh versie ook gewoon 7 pagina's topic had!

Welke heavy legend cakes hebben jullie gehad? En wat vinden jullie van bijvoorbeeld de nieuwe Heavy Legend 15, mag deze tot het rijtje klassiekers gerekend worden?

De Heavy Legend 16, 25, 36, en 49 blijft toch wel een geweldige set. Klassiekertjes zou ik het bijna willen noemen! Iedereen heeft de 16 wel eens gehad, vanwege de heerlijke freakprijs en de mooie chaos met meerdere tegelijk. Toch was ik verbaasd dat de 49sh versie ook gewoon 7 pagina's topic had!

Welke heavy legend cakes hebben jullie gehad? En wat vinden jullie van bijvoorbeeld de nieuwe Heavy Legend 15, mag deze tot het rijtje klassiekers gerekend worden?

De Heavy Legend 16 is wat mij betreft wel echt een klassieker. Altijd wel ergens te vinden voor een paar euro. Is in ieder geval één van mijn all-time budget toppers! Prima boeketten en die salute's tussendoor zijn top.

De Heavy Legend 15 heb ik tot nu toe alleen maar op film gezien. Maar is op basis daarvan wel echt eentje die in het rijtje Heavy Legends thuishoort. Goede cakes voor een goede prijs.

De heavy legend is wel echt de beste uit deze serie. En zelf vond ik altijd dat hoe meer schots er bij kwamen hoe minder ik ze vond, dus de 16 het best, daarna de 25shots gevolgd door de 36 en als laatst de 49shots.

Back
Bovenaan