Heavy Legend 25

IMG_0443.jpg

Blijf dit wel een goede cake vinden hoor.
Vind het paars erg mooi, burst is goed en zoals velen aangeven zijn de salute's tussen door wel harder dan de normale bursts.

Ik heb hem elk jaar samen met de 16sh versie. De salutes verrassen mij altijd weer. Deze zijn snoeihard, en de boeketten vindt ik ook wel goed. Gewoon kopen die zooi, voor de prijs hoef je het echt niet te laten. Het is echt geen miskoop. Na de eerste keer toen ze uitkwamen stond ik met mijn mond open. Dat zulke kleine potten zulke effecten konden maken.:D

Inderdaad, gewoon kopen die potten, tegenvallen voor dat geld kan haast niet.
Heb ze er ook elk jaar wel weer, ideaal spul om voor 00:00 te stoken.
En zoals gezegd hier boven, de salute's tussen door zijn erg hard.

Of het kwam door de wind, maar deze vond ik echt tegenvallen qua boeketgrootte. Paars is natuurlijk lastig maar de 16 shots variant heeft grotere boeketten.

Ik had afgelopen jaar hetzelfde, genoot veel meer van hvl 16. Daarom staat de 25 niet meer op mijn lijstje dit jaar.

Ik had afgelopen jaar hetzelfde, genoot veel meer van hvl 16. Daarom staat de 25 niet meer op mijn lijstje dit jaar.

Ik had het echt precies andersom. Vond vooral de slaute's erg tegenvallen. Van de 25 shots waren echt duidelijk hoorbaar veel harder. 16 shots salute's waren bijna gelijk aan de boeketten wat dit potje bijna een afrader maakte.

Back
Bovenaan