Heavy Legend 25

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 753
Artikelnaam: Heavy Legend 25sh.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 25 shots
Effectomschrijving: Speciaal!Gouden palmen met paarse peony en afsluitend een TI-thunder finale
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 19,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
eindelijk, cakes met titanium finale!:D:D:D

hebben we dan niet vaker gewild?

Het is gewoon te merken dat Wim meeleest. En de ideeen van de freaks in productie neemt

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven! ;) Echt Super dat een importeur zo goed naar de freaks luistert!, Je komt het in elk nieuw product van rubro tegen (naar mijn mening) ben echt al helemaal warm van rubro dit jaar, ik smak naar de filmpjes van de demo, omdat ik er jammer genoeg niet bij kan zijn ivb afstand.

Laatst bewerkt:
Klinkt echt heel goed! Eigenlijk raar dat er bijna geen cakes zijn die eindigen met wat flinke knallen.

Bij Royal hebben we natuurlijk al wel cakes met een 'knal finale', maar die zijn mij tot nu toe wat tegengevallen (de knallen dan), waardoor zo totaal niet tot hun recht kwamen.
Een salute finale moet gewoon echt harder zijn dan de voorgaande knallen in de cake om wel goed tot zijn recht te komen. Hopelijk weten ze dat hier goed uit te werken. Paars met goud klinkt mij in ieder geval weer als muziek in de oren. Dit zit ook in Elegance (van Masterline) verwerkt, wat werkelijk een prachtcombinatie is.

Bij Royal hebben we natuurlijk al wel cakes met een 'knal finale', maar die zijn mij tot nu toe wat tegengevallen (de knallen dan), waardoor zo totaal niet tot hun recht kwamen.
Een salute finale moet gewoon echt harder zijn dan de voorgaande knallen in de cake om wel goed tot zijn recht te komen. Hopelijk weten ze dat hier goed uit te werken. Paars met goud klinkt mij in ieder geval weer als muziek in de oren. Dit zit ook in Elegance (van Masterline) verwerkt, wat werkelijk een prachtcombinatie is.

Helemaal mee eens, knallen bij de hot chains bijv zijn gewoon te zacht, dat moet gewoon van het niveau silver salute zijn wil het de moeite waard zijn

Leuk om paars eens als hoofdkleur te zien.. Ziet er goed uit!
De salutefinale is top!
Echter ogen de boeketten op film wat klein.. maar voor de rest ziet het er goed uit:)

Ja,opzich wel wat eentonig,en de boeketten zijn een beetje compact. Maar het effect is niet verkeerd,salute,s net als in de gehele lijn,inderdaad loei hard.

Leuke pot, alleen die knallen hoeven van mij er niet in.
Paars met goud vind ik wel een van de mooiste combi's in vuurwerk.

Geweldige kleurcombinatie paars en goud en dat ook nog eens voor een zeer aantrekkelijke prijs

Die finale klinkt zo heerlijk he op de filmpjes...
Maarja dat zijn er dan wel 3 tegelijk en alle finales gaan ook nog eens precies tegelijk af.

Desalwelteplus een cake die op mijn lijstje komt, mits pyrovoordeel deze opneemt in de collectie.

Wat ik wel grappig vind is dat men zegt dat de salute finale echt snoeihard is.
Ik was erbij maar kan me niet herinneren dat ik echt achterover geblazen werd.
Nu kijk ik de films terug en daarin kan ik niet echt horen dat de salutes echt veel harder zijn dan de sierknallen.
Ligt dit aan mij dan? Dat is heel goed mogelijk, maar ben wel benieuwd of ik het bij het rechte eind heb.
greetzz

Wat ik wel grappig vind is dat men zegt dat de salute finale echt snoeihard is.
Ik was erbij maar kan me niet herinneren dat ik echt achterover geblazen werd.
Nu kijk ik de films terug en daarin kan ik niet echt horen dat de salutes echt veel harder zijn dan de sierknallen.
Ligt dit aan mij dan? Dat is heel goed mogelijk, maar ben wel benieuwd of ik het bij het rechte eind heb.
greetzz

Ik vind ze wel duidelijk harder gaan en een heel stuk doffer. Je hoort ook duidelijk dat de burst een stuk langer doorgalmt. Alleen bij de 36sh versie hoor ik het wat minder.

Ik vind ze wel duidelijk harder gaan en een heel stuk doffer. Je hoort ook duidelijk dat de burst een stuk langer doorgalmt. Alleen bij de 36sh versie hoor ik het wat minder.
Inderdaad , dat viel me net ook al op, als je alleen op het geluid afgaat dan hoor je bij de 36s eigenlijk geen verschil, dat is bij deze cake wel ff anders.

Inderdaad , dat viel me net ook al op, als je alleen op het geluid afgaat dan hoor je bij de 36s eigenlijk geen verschil, dat is bij deze cake wel ff anders.

36s en 49 hebben sneller tempo. Door meer burst tegelijkertijd/achter elkaar wordt het aantal decibellen verhoogd met als gevolg dat de individuele bursts van de salute minder goed over komen dan bij de 16s en 25s.

Daarnaast zou het wel eens zo kunnen zijn dat het kaliber iets kleiner is. De ti boeketten zijn ook kleiner. Of toch gewoon iets minder pts, omdat over de gehele cake meer pts nodig is?

Back
Bovenaan