Heavy Legend 25

Prima cake, ook weer een fijne budget cake. Effect is niet groot, wel leuk met goud en paars, knallen zijn top en finale is echt wel lekker, mooie beuken! :D

weer een top filmpje smilli. net zoals bij de 49's heavy legend ben ik ook erg blij dat ik deze besteld heb, want op jouw filmpjes komt hij echt super over. Ook die salutes die klinken erg goed. En aan het publiek te horen viel deze ook bij hun goed in de smaak:)

:D:D:D-Mijn 600e bericht alweer, dat gaat hard!!-:D:D:D

boeket grote valt me niet tegen!
Wat een topper van een cake! ben blij dat ik er meerdere besteld heb:p!
toppertje

Ja ik was zelf nog niet te enthousiast tot ik deze serie zelf zag, de burst was gewoon goed en de effecten mooi en schoon. De salutes gingen ook echt stukken harder dan andere schoten!

Goeienherder wat een ontzettend fraai bakkie zeg! Heb er 1 besteld maar als ze deze de 31e nog hebben bij valk ZEKER nog eentje bij halen!

gisteren deze cake ff bekeken. Gewoon de pot dan in de winkel.
Het zijn echt kleine dingetjes. En toch komt er goed veel uit.
Misschien dat ik nog iets ga bestellen van deze. ff goed nadenken.
greetzzz

Hoe is de boeketgrootte van deze pot? Als die groot is, lijkt me dit echt een toppertje voor maar 18.95

Wat een cake toch! Jammer dat me deze niet eerder was opgevallen, anders had ik er zeker een paar van aangeschaft! Je merkt ook dat de salute echt een stuk harder is dan de burst van het boeket.

Vind dit de mooiste Heavy legend eigenlijk.

Mooie foto, je kan goed zien hoe groot ze zijn. Maar de lont aan de bovenkant? Hebben we hier te maken met een visco gevolgd door een schietlontje? :p

Ik had 2 van deze potten (12,00) en deze waren hun geld meer dan waard! Voor mij een van de toppers van de avond en neem deze volgend jaar minimaal weer 2x! Had ze om 0.00 afgestoken en ze deden het super (wat een finale ook..)!

Bij mij was die ook echt super! Voor weinig geld een mooie siercake met lekkere salutes. Wat willen we nog meer? Hij beviel ook goed bij de buurt. Ze hadden niet verwacht dat dit uit dat potje zou komen. Helemaal niet toen ze de prijs hoorde :D

heerlijk blokkie, goeie boeketten en flinke salutes tussendoor :) had deze op het einde van ons showtje waardoor de salvo salutes nog een goeie afsluiting waren.

De boeketten van deze cake waren niet super groot, maar na wat ik had verwacht van de comments hier was dit toch echt wel een hele goede bak hoor! De boeketten waren zeker goed te doen en de salutes waren natuurlijk super. Ga zo door Rubro! :D:D

Back
Bovenaan