Heavy Legend 16

Hoe weet je of je de 2012 of 2011 versie hebt? Ik zag recht onder op de achterkant wel in een hoekje bij mijn heavys een 12 staan. Betekent dit dat ik de 2012 versie heb al zal het verschil niet heel groot zijn lijkt me. :p

:bye:

Met een 12 rechtsonderin heb je inderdaad een 2012 versie. Ook zoals RB89 zegt staat nu het "nieuwe" logo van rubro erop in een wit vakje met een roze R van rubro. Vorig jaar stond hier in sierlijke zwarte letters gewoon rubro geschreven wat nu vervangen is door het logo.

Wat een blokjes zijn dit dan! Genoten van deze kleine beesten. Echt geweldig om deze in de vooravond weg te schieten. Lijkt me ook leuk ook per 2 of 4. Dit jaar 3 los geschoten. Grote blauw/witte boeketten en harde salutes. Die finale is indrukwekkend. Voor deze prijs is deze echt geweldig! Straatfilmpje is iets onder de druppels geraakt helaas.

http://www.youtube.com/watch?v=rKKrvsmsYag

had hier een karton van(24x)en vond ze wel heel erg klein toe ik hem open maakte.
Maar wat een kabaal komt er uit deze kleine jochies zeg..

wat een top cake voor 6,75 euro!!! ik had er zelf 3 maar wat een grote boeketten heeft dit ding!

ik had 1 die geen ti salutes had , die waren vervangen door gewoon boeketten , zou wel een foutje zijn van de chinees:p

Aanrader!!

--pyro99:bye:

dacht dat de salutes evenhard gingen als vorig jaar, maar na ze naast elkaar getest te hebben gingen de salutes van vorig jaar echt wel stukken zwaarder.

maar alsnog een topcake!!

Ik had ook het idee dat de salutes wat minder waren. Toch waren ze nog duidelijk harder dan de burst van de sier boeketten. Blijft een mooie budget toppertje.

Back
Bovenaan