Heavy Legend 16

IMG_0442.jpg

Klein maar fijn samen met de heavy legend 25 de beste cakes van heavy legend.
Deze kost overigens ook maar 6 euro bij John de knaller.
Dat maakt hem extra aantrekkelijk

heb deze vanavond bij de demo van rowy gezien.
maar hij komt niet overeen met het bovenstaande filmpje ook heb ik geen ti-salutes gezien.

Dat is hem absoluut niet. 100% :)

Heb dit potje tot nu toe elk jaar gehad, leuke boeketten i combi met de ti salutes. Nog altijd aan aanrader.

Dat is hem absoluut niet. 100% :)

Heb dit potje tot nu toe elk jaar gehad, leuke boeketten i combi met de ti salutes. Nog altijd aan aanrader.

En toch is het raar want hij werd omgeroepen als nummer 25
En op de schietlijst staat toch echt heavy legend 16

De 16 en de 25 gisteren voor t eerst gezien en gehoord bij de demo in Beuningen. Ben dr helemaal verliefd op. Staat ook 4 x op me lijstje nu.

Net een paar van afgestoken, wat een fijne potjes voor dit geld. Lekkere burst, vooral de salutes! Volgend jaar weer maar dan meer!:)

Net de 2013 versie geschoten en is nog steeds erg goed! Hij is wel veranderd qua volgorde, maar de boeketten en ti-salutes zijn zeer goed. Eerst waren de laatste vier schoten ti-salute wat nu een salvo van 3 boeketten en een ti-salute is geworden.

Toch verrast over deze cake. 3 dagen bij de kachelgezet. Heerlijke boeketten en de salutes prima. Volgend jaar zeker weer erbij. Euh dit jaar bedoel ik

Deze viel me om ... Gelukkig geen gewonden maar zo'n salute vlak naast je op de grond is niet fijn :shocked:
Zag net bij het opruimen pas dat er een kartonnen voetje onder zat wat ik had moeten uitvouwen. Heb er nog 1 staan dus dat gaan we dan maar doen.

Heerlijk potje is dit. Lekkere grote boeketten, goede blinkers en een fijne Ti salute. Deze komt er ook weer in hoor , zelfs na 12uur is deze goed te doen.

Back
Bovenaan