Heavy Legend 16

Dat valt nog niet te zeggen omdat het om een nieuw product gaat en (volgens mij) nog niet op een nederlandse demo geschoten is. Ik verwacht zelf niet dat deze salutes harder gaan als die van de SS, maar dat is dan nog even afwachten. Vind het verder een mooi product voor een leuk prijsje en denk ook wel dat ik er eentje van mee ga nemen aan het eind van het jaar.

Super budgetcake dit, simpele boeketjes, dikke klappen tussendoor, gewoon een aanrader, zeker voor het geld.

Zeker een topper. zag vandaag een dummie van dit potje, maar wat is deze klein zeg. echt ongeloofelijk dat er nog zoveel uit dit potje kan komen. ga hem zeker halen hoeveel weet ik nog niet, maar voor die €6 hier zullen het er wel meerdere worden. maar even een vraagje voor diegene die hem al op een demo gezien hebben: hoe zit het met de boeket grote van dit potje? Ik kan het op het filmpje namelijk niet helemaal goed inschatten hoe groot de boeketten zijn.

Zeker een topper. zag vandaag een dummie van dit potje, maar wat is deze klein zeg. echt ongeloofelijk dat er nog zoveel uit dit potje kan komen. ga hem zeker halen hoeveel weet ik nog niet, maar voor die €6 hier zullen het er wel meerdere worden. maar even een vraagje voor diegene die hem al op een demo gezien hebben: hoe zit het met de boeket grote van dit potje? Ik kan het op het filmpje namelijk niet helemaal goed inschatten hoe groot de boeketten zijn.

Zijn best grote boeketten. Gisteren deze live meegemaakt in nijverdal. Als ik jou zo hoor over de grote van de cake dan zijn de boeketten erg groot voor zo''n cakie denk ik.

oke, fijn om te horen. wou deze dit jaar gaan halen vooral voor de knal, maar ik vroeg me inderdaad af hoe groot de sierboeketten waren en het is een mooie meevaller dat die ook nog eens groot zijn. Het potje zelf is niet groter als 10 bij 10cm. ik weet niet hoeveel ik er dit jaar van ga halen, maar het zullen er in ieder geval meerdere worden aangezien de prijs maar €6 hier is.

ja, dit zijn inderdaad hele mooie budget potjes, de prijs van 6 euro betaal ik er ook voor, en dit was wel een soort pot waar ik op zat te wachten, sier met beste knallen erbij, heb er maar gelijk 3 van genomen, altijd wel leuk om er wat in de vooravond van aan te steken, en van de 25 shots en 36 shots ieder 1tje, dan heb je voor redelijk weinig geld toch een paar aardige potten

Blij dat ik van deze nieuwkomer iig zat heb ingeslagen. Was eigenlijk door de vorige demo al overtuigd, het filmpje van vuurwerkbieb onderstreept het nog maar eens.

Als we toch bezig zijn met "wie koopt hem het goedkoopst!", 5,95! :D
Dan toch maar een stuk of 4, 5?
Of toch een paar doosjes extra flashing thunder en die doorlonten?

Had van mij alleen de hardere knallen gemogen opzicht...

Zeker leuke dingen, ze zijn heel klein van stuk maar het gaat uiteindelijk om het effect. Heb er 2 besteld maar er komen er waarschijnlijk nog 2 bij om ze zo per 4 te schieten. :D

Nou gisteren toevallig het potje gezien als dummy en deze ik vond deze opvallend klein. Een kubusachtige vorm met lengte, breedte en hoogte van 10 a 12 cm ongeveer.:D

Dat weet ik ook! Maar idd wat pyroguy zij. Ik wil het in een projectje verwerken en dan is dat wel even handig om te weten hoe groot deze ongeveer is...:D

Heb er ook maar 4 van besteld. Mijn karton Silver Salute's gaan niet door bij Vuurwerk4all, dus mocht voor hetzelfde geld wat anders uitkiezen. Onder andere 4 van deze gedaan, lijkt mij een prachtige cake!

Super blokkies.
2 stuks besteld.... niet veel, maar meer voor de ''heb''
allebei tegelijk afsteken is wel geining. zeker met 8 shots salute finale.

Zijn de salute's van de 16sh gelijk aan die van de 25, 36 en 48sh heavy leagand blokjes??

persoonlijk vind ik dit de beste kwaliteit/prijs verhouding hebben ;)
koop er 6 van steek er 3 tegelijk af en je start je nieuwe jaar leuk knallend in hoor! :p

Back
Bovenaan