Heavy Duty [Uitloop]

Ik heb geen ervaring met deze cake, maar ik weet nog dat ik toen ik klein was deze altijd heel graag wou hebben! Toen was mijn budget nog lager dan de prijs van deze cake, maar ik vond hem echt heel stoer met al die blauwe puntjes erop. Ik dacht altijd dat het een soort vuurpijltjes waren, maar het zijn dus gewoon losse dopjes :p
Op het filmpje ziet hij er goed uit. Ik vind die blauwe palmen altijd heel mooi, en de crackling maakt het helemaal af! Erg jammer dat hij erg eentonig is, er geen mooie finale in zit en de prijs ondertussen zo hoog is geworden.

Is dit niet dezelfde als Baracuda, die voorheen verkocht werd (onder N-G geloof ik?)
Zo ja, een bekende van mij heeft die gehad. Zijn verhalen waren zeer positief. Effecten ruim, lekkere knal, al was de prijs wel wat aan dehoge kant.

Laatst bewerkt:
Is dit niet dezelfde als Baracudo, die voorheen verkocht werd (onder N-G gelof ik?)
Zo ja, een bekende van mij heeft die gehad. Zijn verhalen waren zeer positief. Effecten ruim, lekkere knal, al was de prijs wel wat aan dehoge kant.

Ik geloof dat hier ook nog een andere versie van was, die had geloof ik goude tubes met blauwe dopjes ofzo.. Maar ik weet niet of die er nog is. Die was ook iets groter geloof ik.

Ik geloof dat hier ook nog een andere versie van was, die had geloof ik goude tubes met blauwe dopjes ofzo.. Maar ik weet niet of die er nog is. Die was ook iets groter geloof ik.

Is dit niet dezelfde als Baracuda, die voorheen verkocht werd (onder N-G geloof ik?)

klopt allebij.

ik heb geen ervaring met deze cake. wil ik dit jaar wel gaan veranderen.
hij werd inderdaat vroeger onder een andere naam verkocht: barracuda.
en voor pyroguy, hij was inderdat met gouwden buizen en blauwe dopjes.
hier onder nog een filmpje van de barracuda, of te wel: de heavy duty!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan