Heavy 3 [Ass.]

Nou moet ik alleen nog weten welke uitwerking/filmpje er bij welke pot hoort.
Qua groote zal het dan wel ongeveer overeenkomen met Weco Flashing Flowers of de Aquila.

Nou moet ik alleen nog weten welke uitwerking/filmpje er bij welke pot hoort.
Qua groote zal het dan wel ongeveer overeenkomen met Weco Flashing Flowers of de Aquila.

Effect per cake kunnen wij je niet vertellen, ze schieten gewoon de cakes weg, maar koop een pakketje meer en kijk welk effect er in ieder zit, kan je daar mooi mee werken. Kan wel zeggen dat je de volgorde van de foto moet aanhouden, maar zekerheid is er dus niet. :wink:

Ik heb ook niet bijgehouden welk effect bij welke cake hoort. Had ze namelijk ook doorgelont :bye:

Gewoon GE WEL DIG deze dingen. Beste product dat ik dit jaar gehad qua prijs-kwaliteit verhouding.

Ik heb geloof ik wel even vooraf ingesproken wat er werd geschoten, had er speciaal een extra setje voor gekocht ook. :wink: Einde van dit jaar (jaja, duurt lang) kunnen we dat dus mooi laten zien.

Ik had dus 1 setje los ontstoken en de andere 2 pakketjes in W-shape doorgelont. Was echt verbaasd van het effect, ik verwachte wat moois, maar dit was nog beter als verwacht, echt waanzinnige cakes voor dat geld, hier kun je nou echt een show maken voor weinig euri's. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook niet bijgehouden welk effect bij welke cake hoort. Had ze namelijk ook doorgelont :bye:
Gewoon GE WEL DIG deze dingen. Beste product dat ik dit jaar gehad qua prijs-kwaliteit verhouding.

Ik heb deze cake,s een aantal malen voorbij zie komen op films/dvd,s, ze zijn echt super goed. Ik had ze wel gekocht maar niet afgestoken.
Maar wat een mooie effecten en kleuren zeg.
Prachtige potjes.
:cool:

Ja en voor zo'n prijs!
Hoe kan het dat dynasty zo onbekend is? Ik verbaas me hierover bij elk artikel dat ik tegenkom op het forum.
Het is qua kwaliteit goed, en qua prijs is het overtreffend.
Bedoel, 48 shots voor 16.50, dat vind je nergens anders, of je moet al bij dynasty zelf gaan zoeken..

Hoe langer, hoe meer ik me eraan erger dat ik geen dynasty dealer weet bij mij in de buurt:bye:

In Nederland zie je dat de merken zoals Diamond, Lesli, Broekhoff en Pro-Line de troon spannen, wanneer je wat later op de markt komt is het dan ook erg moeilijk concurreren. Wolff komt wel steeds op meerdere plaatsen heb ik het idee, je hoort er telkens meer over en gelukkig maar. Maarja, merken van bijv. Beko (Sky-Line) zie je ook bijna nergens en toch is dat ook een kwalitatief heel goed merk.

Maarja, genoeg weer hierover, on-topic. :wink:

Zoals iedereen zegt is de prijs/kwaliteit magnifiek!!! Ik had 3 pakken gekocht en 1 keer per 3 geschoten, en dat geeft een flink geweld voor €16,50!!:D Volgende jaarwisseling in w-shape 6 potjes neerzetten:rolleyes: ..

:bye: :bye:

ik heb ook zeer goeie ervaringen met de heavy 3 , ik had hem dit jaar in fan shaped geschoten .
dit was zo gigantisch heftig , want ik had zeg maar 'n heel pakketje links schuin omhoog , een pakketje recht omhoog , en nog 'n pakketje rechts schuin omhoog .
dus gewoon 9 potten die tegelijk stonden te loeien , drie kanten op met 'n tal aan effecten en crackling .
144 schoten in nog geen 25 seconde , wat 'n geweld , zeker als je bedenkt dat het nog geen eens 50 euro koste .
dit project is zeker voor herlaling vatbaar .
dan zal ik wel fotograferen en filmen , want afgelopen o&n nieuw had ik nog geen videocamera , en nu wel , en m'n fototoestel was in december kapot gegaan , maar doet het nu weer .

:)Heerlijke pottjes de soort 2e messier van nederland. Kleine potjes met mooie effecten vind ik. En ook nog goedkoop :)

Laatst bewerkt:
Echt jammer dat ze deze potten hier niet verkopen. Ik heb wel een Dynastydealer in de buurt maar die verkoopt niet alle artikelen uit de collectie. Toch maar langsgaan aan het eind van het jaar om te kijken of ze niet ergens staan.

Ik kan deze en andere dynasty producten met 10% korting krijgen, dus 14,85 is absoluut niet veel. En ik blijf erbij dat iik het mooie potjes vindt.....

Eeuuu iedereen kan in de voorverkoop er 10% korting op krijgen hoor ga je naar kuiperkoekange dan krijg je ze voor 10 euro :bonk:

Ik ga dit jaar eindelijk eens dynasty kopen. En deze komen er zeker in!
Kwa prijs zit je op het voormalige starterspakket van pro-line, maar kwa kwaliteit..:cool:
Typisch dynasty, eigenlijk.
:bye:

heavy three

heavy three

hier in de buurt kosten ze dit jaar 17,50, uiteraard per 3 :D. iets duurder dan het eerst was geloof ik. Ik weet niet of dat ook bij alle andere dealers zo is.

Ohhh dat scheelt al snel 4 euro! Dat is toch best veel. Ik denk dat de goede verkoop van dit product bij Wolff ook is gaan werken als: dan kunnen we het ook duurder proberen. Zoiets is ook te verwachten als is heel goed verkoopt voor een lage prijs.

Aangepast:
Ik dacht dat ik ergens 12,50 had gelezen op een ander forum dat kan zijn met de kortingen of winkel... Maar een stijging van een euro is niet zo erg. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan