Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had vorig jaar dit pakketje gehad en vond het toen niet al veel soeps, maar ik dacht toen nog dat je niet veel meer mocht verwachten van zulke laaggeprijse budgetpotjes. Nu ik het greeny assortiment van breeschoten heb gehad weet ik echter wel beter! Wat een spectakel is dat vergeleken met deze potjes die kleine trage effecten schieten. Enige overeenkomst is de grote van de potjes zelf, alhoewel de greeny's geloof ik een klein slagje groter zijn.
Ik heb deze dit jaar ook 2x besteld voor in mijn show.
Nu heb ik aardig wat fimpjes bekeken en het valt mij op dat er potjes zijn die met zo'n 18 sec leeg zijn en er ook wat bij zitten die met 10 sec al leeg zijn.
Is dit heel erg wisselvallig of zit er eentje bij die gewoon met 10 sec leeg is en de andere twee met 18 sec? Zo ja welke is met 10 sec leeg..?
Blijven zeer goede budget potjes,
bijna elke jaar wisseling heb ik ze erbij! dit jaar helaas niet, blijf maar kopen en kopen.
maar voor de mensen met wat minder budget zijn dit echt aanraders.
heerlijk om in projectjes te verwerken, of met veel tergelijk te schieten.
als ik goed begrijp, en alles is uit de verpakking. komt het neer op 36 losse cake's
hopelijk komt er ooit nog eens een mixed karton van. van alles en nog wat er is qua effecten en salutes