Heavy 3 [Ass.]

Ik twijfel tussen deze 3 potjes en de Wodka blue van Bonfireworks. Ik vind de wodka blue natuurlijk stukken mooier, maar hij is zo snel weer voorbij. Wat zouden jullie doen? Één mooie pot, of drie iets minder mooie potten?

Sowieso de Wodka Blue. De Heavy 3 is leuk voor 20:00 maar vallen, vind ik, toch wel erg tegen als je ze om 0:00 wilt afsteken. Ik vind ook de potten die je bij de Heavy 4 en 5 er bij krijgt beter dan deze 3.

De laatste twee jaar heb ik de Heavy 3 meerdere keren gekocht. De batterijen(-tjes) zijn echt heel klein en presteren ook miniem, maar daar is de prijs ook naar. Voor net iets meer dan 5 euro per batterij is dit een heel leuk pakket voor de mensen die voor 12 uur ook vuurwerk de lucht in willen jagen.

Dat is me vorig jaar wel opgevallen. Heel veel mensen steken voor 12 uur al batterijen af die de lucht in gaan. Ik vind dat zonde. Ik zie liever dat iedereen wacht tot 12 uur en dan tot 2 uur door blijft gaan met batterijen in plaats van dat mensen om 6 uur wanneer het donker is beginnen en om 12 uur een paar batterijen afsteken en om half 1 alweer binnenzitten.

Maar goed, dat heeft niet zoveel met dit pakket te maken. Ik ben blij dat dit pakket bestaat, anders ben je alweer verplicht om uit te wijken naar het Thor Messier pakket maar die betaal je per doos van 12 stuks en dan ben je per batterij nog een paar euro duurder uit ook.

Ik adviseer iedereen wel aan om deze batterijen vast te zetten tussen andere cakes mocht je er zoveel hebben of anders gebruikt maakt van bakstenen om omvallen te voorkomen.

Ik was zonet mijn heavy 3 pakketje eens aan het bekijken en het viel me op dat het label er erg losjes omheen zat. Deze er dus afgehaald en de hit squad label bleek er om heen te zitten. Het ging om de supershooter.

Heb ze dit jaar weer genomen, vorig jaar aangenaam verrast door deze dingen.
Wel jammer van de prijsstijging van bijna 5 euro ineens..

Prijsstijging van 5 euro? Echt niet. Misschien de adviesprijs van dit jaar vergeleken met de verkoopprijs van jou dealer vorig jaar, maar de adviesprijs is geen 5 euro gestegen hoor. Ik meen 1 of 2 euro, wat overigens nog steeds een nette prijs is. Zoek jij maar eens 16-shots voor 7 euro p/s met deze kwaliteit. :wink:

Vergeleken met de prijs uit de beginpost is het 5 euro maar die post is voor het laatst aangepast in 2009.

Misschien kon een luie chinees net niet bij de Space Shooters en heeft hij stiekem een Hit Squad gepakt en daar het labeltje om gedaan... Die chinezen ook altijd. :bonk:

De Supershooters, want als ik een space shooter in mijn heavy 3 pakketje tegenkom dan heb ik nog nooit zo een goed en voordelig pakketje gezien:). Maar inderdaad je weet het nooit met de chinezen daar:p

De Supershooters, want als ik een space shooter in mijn heavy 3 pakketje tegenkom dan heb ik nog nooit zo een goed en voordelig pakketje gezien:). Maar inderdaad je weet het nooit met de chinezen daar:p

Haha je hebt gelijk, de Super Shooter inderdaad. Zal het even aanpassen.

Prijsstijging van 5 euro? Echt niet. Misschien de adviesprijs van dit jaar vergeleken met de verkoopprijs van jou dealer vorig jaar, maar de adviesprijs is geen 5 euro gestegen hoor. Ik meen 1 of 2 euro, wat overigens nog steeds een nette prijs is. Zoek jij maar eens 16-shots voor 7 euro p/s met deze kwaliteit. :wink:

Ojawel, vorig jaar waren ze 16,50 dacht ik en nu 5 euro duurder.
Daarbij zeg ik ook het blijft nog steeds een topper ondanks de prijsstijging.

Net Super Shooter afgestoken. Wat een verrassing zeg. Had niet zulke mooie en grote effecten verwacht, ook erg puike burstknallen. Helemaal top!

Back
Bovenaan