Havana

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1637
Artikelnaam: Havana
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 264,6 gram
Aantal Schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 24,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13447795_e25e8e21_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij gaat te snel heb ik begrepen van de heren bij Wolff, deze moet beduidend rustiger schieten.
Hoe dan ook, ik vond hem erg tof, mag zeker wat rustiger zodat je er wat langer plezier van hebt, maar het geeft wel een kick. :p

En het label.... :thumbsup::applause:

Prachtige cake dit! ..
Inderdaad wat snel, maar ook dat heeft z'n charme.. en ach.. dit is er nou eentje waarvan ik zeg;

alleen voor 't label wil ik 'm al! :)

Hij gaat te snel heb ik begrepen van de heren bij Wolff, deze moet beduidend rustiger schieten.
Hoe dan ook, ik vond hem erg tof, mag zeker wat rustiger zodat je er wat langer plezier van hebt, maar het geeft wel een kick. :p

En het label.... :thumbsup::applause:

Weet je ook hoe het nu verder gaat? Weten ze al of het een enkele batch is waar het mis is, of is de gehele productie niet zoals eigenlijk zou moeten?

Hmm, mooi effect maar tikje te snel om gevoelsmatig €25 waard te zijn. Weet niet of ik het wil riskeren dat er dit jaar enkel nog snelle versies in omloop zijn. Al te langzaam is hierbij óók weer niet mooi, sjongejonge wat een gedoe ;)

ja hijs echt leuk.. maar te snel.
hij hoorde langzamer volgens De heren van Wolff..
Een tip aan wolf.. gooi als goed makertje naar de klant de prijs na beneden..
19.95 is te rechtvardigen:D

Zeer mooi cake dit en ook de prijs is prima in orde vind ik.
Zoals gezegd wel jammer van de tijds duur, hopelijk veranderd daar nog iets aan.

13465684.ec9bbe3b.560.jpg

zeer goede cake. met een prima prijs.
mooie peacock waaier, ik ben zelf gek op snelle shap tail blokken.
ik denk dat deze er toch wel gaat komen, voor het geld durf ik het aan!!

Vind dit tempo wel gaaf!

Als hij rustiger wordt is denk ik het effect en verrasings effect snel weg en wordt hij saai..

Maar ook iets langzamer lijkt hij zeker leuk! Dit ergens in combo met de mega mini moet super gaaf zijn:D

Back
Bovenaan