Harry Loots [Baarle-Hertog]

Omdat die Nederlandse producten die Loots aanbiedt wel meer dan 10 euro onder de Nederlandse adviesprijs zitten. :wink:

Ja ok dat is misschien wel zo maar ik ik merk ook wel dat de prijzen in Belgie de laatste tijd steeds meer die van Nederland benaderen. En als je slim shopt kun je zeker dezelfde prijzen in NL krijgen.
Blijft wel een leuke winkel vooral omdat Loots wat "unieke" producten aanbied zoals die grote zink fontijnen, jorge cakes, weco corsair.

Super z​otte weekendstunts 9​ & 10 november​.

Loots pakt uit met 2 super exclusiviteiten in de aanbieding.

Enkel en alleen dit weekend kan u deze zware toppers kopen aan dit uiterst laag prijskaartje!

Zo hebben we de White Thunder, een cake die 25 extreem harde saluutschoten op 3 seconden de lucht in ramt. Harder dan dit is echt onmogelijk! Hiermee dreun je de ganze straat bij elkaar.

En een pareltje van een batterij van de nieuwste innovatie in vuurwerkland, de Mustang van Pyromould, deze cakes hebben een perfect tempo, schieten steeds op dezelfde hoogte, super felle uitwerkingen, echte ronde zwaar gevulde boeketten, veel variatie en een finale om kippenvel van te krijgen. Volgens vele vuurwerkliefhebbers reeds het product van 2013!

Om alle klanten te kunnen laten g enieten van deze superstunts, geld er echter een maximum per klant van deze producten

(anders vrezen we dat alles binnen een uur de deur uit is)

EEN KAR VOL AANBIEDINGEN IS ALTIJD GOEDKOPER DAN VASTE LAGE PRIJZEN!

--------------------------------------------------------------------------------

Pyromould Mustang 36sh - 500gr

SUPER ZOTTE WEEKEND STUNT BIJ LOOTS VUURWERK!

Dikke coconuteffecten, prachtige kleuren, felle blinkers, een pareltje van een cake! Pyromould zorgt voor een perfecte stijghoogte, uitwerking en schiettempo. Super innovatief vuurwerk! Laat je verrassen!

1.jpg

Volgens echte vuurwerkliefhebbers nu al het product van 2013!

Alleen dit weekend 9 & 10 november met SUPER INTRODUCTIEKORTING!
MAXIMAAL 1 STUK PER KLANT!

SUPERSTUNT van €50, NU! : 1 voor €29.5

--------------------------------------------------------------------------------

White Thunder 25sh

SUPER ZOTTE WEEKEND STUNT BIJ LOOTS VUURWERK!

25 extreem harde saluutschoten tegelijk!
Bruter geweld dan dit in de lucht is onmogelijk, dreun de ganze straat bij elkaar!

1.jpg

Alleen dit weekend 9 & 10 november met SUPER KORTING!
MAXIMAAL 2 STUKS PER KLANT!

SUPERSTUNT van €13, NU! : 1 voor €7.5

http://www.lootsvuurwerk.nl

Ik heb afgelopen week met Pieter Loots gesproken.
Geloof me er komt op zeer korte termijn een oude topper in de aanbieding!
Ik zeg hou deze winkel in de gaten!!!

Laatst bewerkt:
Nee niets nederlands.
Ik mag nog niet zeggen van pieter wat het is..
Maar geloof me ik vind het een brilliante stund/actie..
Zeker voor de liefhebber!

Nieuwsbrief Harry Loots 14/11

Nieuwsbrief Harry Loots 14/11

Loots pakt uit met 2 super exclusiviteiten in de aanbieding.

Enkel en alleen dit weekend kan u deze zware toppers kopen aan dit uiterst laag prijskaartje!

Zo hebben we de Red Heat, rood was nog nooit zo rood! 16 shots cake met bijzondere heldere rode glittersterren en fel witte blinkers. Gigantische uitwerkingen door maximale vulling per tube. Op deze nieuwe cake van 2013 scoort u dit weekend maar liefst een korting van 47%!

Verder hebben we ook weer de professionele siervuurpiijlen gemaakt door Zink Gmbh Duitsland. De zink 905 is al jaren de favoriete pijl van menig vuurwerkliefhebber, dit door zijn extra harde burst, prachtige uitwerkingen en boeketten die extra lang blijven hangen. Om deze reden worden de zink 905 pijlen vaak gebruikt door pyrotechniekers bij grote vuurwerkshows. Dit is kwaliteit van de bovenste plank. Dit weekend geven wij een uitzonderlijke, nog nooit geziene korting op deze vuurpijlen. U scoort maar liefst 38% voordeel!

Om alle klanten te kunnen laten genieten van deze super stunts, geldt er echter een maximum per klant op deze producten
(anders vrezen we dat alles binnen een uur de deur uit is)

EEN KAR VOL AANBIEDINGEN IS ALTIJD GOEDKOPER DAN VASTE LAGE PRIJZEN!

8 x Zink 905 - 75gram pijl

SUPER ZOTTE WEEKEND STUNT BIJ LOOTS VUURWERK! 16 & 17 NOV

Professionele pijlen gemaakt in Duitsland door Zink Gmbh.
Topkwaliteit, prachtig grote boeketten met harde burst die zeer lang blijven hangen. Worden zeer vaak in vuurwerkshows gebruikt door pyrotechniekers.

ENKEL DIT WEEKEND MET GIGAKORTING!

Maximaal 1 set van 8 pijlen per klant!
• 1 voor €10
• Weekendstunt van €80, NU! : 8 voor €50

1.jpg

Red Heat 16sh - 25gr per tube

SUPER ZOTTE WEEKEND STUNT BIJ LOOTS VUURWERK! 16 & 17 NOV

Rood was nog nooit zo rood! 16 shots cake met bijzonder heldere rode glittersternen en felwitte blinkers.

Gigantische uitwerkingen door maximale vulling per tube!
ENKEL DIT WEEKEND MET GIGAKORTING!

Maximaal 1st per klant!

• Weekendstunt van €30, NU! : 1 voor €16
1.jpg

Buiten dat.
Iedereen weet dat als je gezellig een praatje maakt en het aardig vraagt dat Pieter of Harrie niet de beroerdste zijn.

Tsja, ik snap het wel vanuit het oogpunt van Loots maar 1 per klant is toch wat karig in mijn ogen.

Dit is geen product waarvan een winkel veel kan inkopen. Sterker nog, het is maar beperkt leverbaar. Dan is het wel zo netjes dat iedereen een setje mee kan nemen. Ipv 1 persoon die alles koopt zodat voor het rest van het jaar voor niemand meer een setje kan kopen.

Dit is geen product waarvan een winkel veel kan inkopen. Sterker nog, het is maar beperkt leverbaar. Dan is het wel zo netjes dat iedereen een setje mee kan nemen. Ipv 1 persoon die alles koopt zodat voor het rest van het jaar voor niemand meer een setje kan kopen.

Ik had het over het blokkie, pijlen boeien me niet zo :-).
Maar goed, ontopic maar weer.

Nieuwsbrief Harry Loots 05/12/2013

Nieuwsbrief Harry Loots 05/12/2013

Enkel kwaliteitsvuurwerk & korting voor elke vuurwerkliefhebber!
Bij Loots Vuurwerk vindt je alleen A-merken en topproducten. Voor te genieten van onze kortingsacties vragen wij geen verplichte minimale afname of in het bezit te zijn van belachelijke pasjes of klantenkaarten. Loots Vuurwerk is er voor elke vuurwerk liefhebber!

Dit weekend pakt Loots Vuurwerk in samen werking met onze groothandel Pyrostar uit met 2 super extreme weekendstunts!
Door een tijdelijke inkoopverlaging kan u dit weekend deze zware toppers kopen aan dit uiterst laag prijskaartje!

Zo hebben we het nitraatmat 500 van pyrostar, Pyrostar nitraatmatten zijn de hardste nitraatmatten op de markt, er zijn geen betere, het perfecte tempo, de felle flitsen en de oorverdovende knallen maken dit een topper onder de matten. Met de super korting van dit weekend kan u deze matten kopen voor dezelfde prijs als een 10.000 rol. Dit is echt een uitzonderlijke prijskraker!

Verder hebben we ook een super dikke cake in de weekendstunt. De Kamuro Time,dit beest van een cake heeft maar liefst 37 shots, en bouwt op naar een heftige finale. Verwacht je aan prachtige gouden palmen met felblauwe blinkers. Een echte eyecatcher. Dit weekend uitzonderlijk met 50% korting!

Nitraatmat 500sh Pyrostar

SUPER ZOTTE WEEKENDSTUNT 6, 7 & 8 DECEMBER!

Felle flitsen, loeiharde knallen en een mooi tempo, niet te snel en niet te traag. Een echte topper!

SUPER NITRAATMAT!

ENKEL EN ALLEN DIT WEEKEND TOT 45% KORTING!
EEN NITRAATMAT VOOR DE PRIJS VAN EEN 10.000 ROL!

• Weekendstunt van €22.50, NU! : 1 voor €15
• Weekendstunt van €90, NU! : 4 voor €50

1.jpg

Nitraatmat 2000 Pyrostar (4 x 500sh)

Felle flitsen, loeiharde knallen en een mooi tempo, niet te snel en niet te traag. Een echte topper!

SUPER NITRAATMAT!

pakket: 4 x nitraatmat 500 Pyrostar
(4 x €22.50 =€90)

ENKEL EN ALLEEN DIT WEEKEND MET 45% KORTING!
EEN NITRAATMAT VOOR DE PRIJS VAN EEN 10.000 ROL!

• Weekendstunt van €90,NU! : 4 voor €50

1.jpg

Kamuro Time 37sh - 500gr

Wat een beest van een cake! 37 shots opbouwend naar een heftige finale.
Gouden palmen met prachtige blauwe blinkers.

ENKEL EN ALLEEN DIT WEEKEND MET 50% KORTING!
• Weekendstunt van €55, NU! : 1 voor €27.5

1.jpg

Back
Bovenaan