Harry Loots [Baarle-Hertog]

Kijkend naar de prijs, aantal schoten, lont afschermer hetzelfde is als op de 'oldskool newskool' collectie en deze vermoedelijk van Wolff afkomen, en dat de Alcatraz van de website van Loots is verdwenen, omlabeling misschien? :p

Dat kan wel weer makkelijk zo zijn hoor, dat heeft Loots al veel vaker gedaan. :p

Kijkend naar de prijs, aantal schoten, lont afschermer hetzelfde is als op de 'oldskool newskool' collectie en deze vermoedelijk van Wolff afkomen, en dat de Alcatraz van de website van Loots is verdwenen, omlabeling misschien? :p

Sterker nog het zijn gewoon de Big 19:D

Afgelopen november voor de eerste keer inkopen gedaan bij Loots. Op mijn lijstje stond o.a. Mixed Emotions, Tribal, Heavy-5, Jorge Solaris, de JW2005, de Pyromould Mustang, het november-sierpakket en de 61-shots Salvopotten (assortiment van 4). Allereerst wil ik mijn complimenten geven voor de zeer vriendelijke bediening. Ik heb nog wat gratis vuurwerk gekregen (Old/New Skool) en een blikje fris voor de terugreis. De Heavy-5 zijn geweldig voor het inschieten. De Jorge potten in de straatshow verwerkt, prachtige mooie grote effecten, zoals verwacht. Een van de absolute toppers in ons showtje waren de 61-shots Salvopotten (de Mega al bij het inschieten de lucht ingeknald). Bij het afschieten van elke pot, stond iedereen juichend te kijken met een big smile. Absolute aanraders!!!. Kom hier dit jaar zeer zeker terug. Ben trouwens nog benieuwd naar ervaringen met de 25 mm, 50 shots flowerbedjes. Waren nog niet aanwezig tijdens mijn bezoek. Helaas gemist.

Eindelijk eens een ervaring van die 61 shots salvo blokken. :) zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen hoe de effect grootte was, alsmede de burst? Want ben deze ook sterk aan het overwegen namelijk. Alvast mijn dank!

Eindelijk eens een ervaring van die 61 shots salvo blokken. :) zou ik zo brutaal mogen zijn om te vragen hoe de effect grootte was, alsmede de burst? Want ben deze ook sterk aan het overwegen namelijk. Alvast mijn dank!

Je was me net voor! Ik ben ook benieuwt welke het traagt schiet, zodat je een lange show kan maken..
Ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen!?

Je was me net voor! Ik ben ook benieuwt welke het traagt schiet, zodat je een lange show kan maken..
Ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen!?

Nou, afgaande op zijn post en de info op de site van loots zelf denk ik de zogeheten "mega" aangezien die een voor een schiet. Maar twijfel echter of die voor mij persoonlijk de moeite waard zal zijn. Na het sommetje 500gram:61shots te doen, is de uitkomst in mijn optiek iets aan de lage kant voor een shot voor shot batterij. Maar: correct me if I'm wrong! :D

LOOTS VUURWERK PAKT UIT MET STRAFFE VOORJAARSTUNTS GELDIG T.E.M. 30/06/2014!

Scoor extra veel vroegkoopkorting en gratis vuurwerk met deze spectaculaire aanbiedingen op topproducten!

Loots vuurwerk is elke zondag open van 10:00u tot 17:00u. Van woensdag t.e.m. zaterdag kan u langskomen na telefonische afspraak op 06/50598105 of 0032493714092.

We zetten alle voorjaarstunts hieronder op een rijtje:

PROMO

Red Heat 16sh
foto
Rood was nog nooit zo rood! 16 shots cake met bijzonder heldere rode glittersternen en felwitte blinkers.

Gigantische uitwerkingen door maximale vulling per tube!

VOORJAARSTUNT T.E.M. 30/06/2014!
EXTRA VROEGKOOPKORTING!

35% korting; van €30, NU! : 1 voor €19.5
Hitmen 29sh
foto
Continue actie, opbouwend tempo van single shots & salvo's met nieuwe kleuren en effecten eindigend met een geweldig finale.

Een echt ramblok met super grootte uitwerkingen!

EXTRA VROEGKOOPKORTING!

36% korting, van €35, NU! : 1 voor €22.5
Oranjepakket
foto
4 oranje stadionfakkels van super kwaliteit met een brandduur van 70sec. 4 x €3.50 = €14
4 super krachtige felgekleurde oranje rookbommen 4 x €3 = €12

aanrader voor koningsdag & WK voetbal!

EXTRA VROEGKOOPKORTING!

Pakketwaarde €26, NU! : 1 voor €20
Thumping Thunder Rood
foto
Gemaakt met uiterst veel aandacht voor kwaliteit. Extra lange lont, super harde huls, en dat merk je aan de knal, EXTRA HARD!

Beste prijs/kwaliteit nitraat uit ons assortiment!

2 + 1 GRATIS!

1 voor €10
Voorjaarstunt 2 + 1 gratis : 3 voor €20
Thunder Devil 10st
foto
Nu al de enige echte doodskopnitraten!
En terecht, een dreun om schrik van te krijgen!

Extra grote nitraten, met extra veel power!
Super afgewerkte knaller.

2de AAN HALVE PRIJS!

1 voor €10
2de pak aan -50% : 2 voor €15
30000 rol
foto
30.000 rol van het orginele merk HORSEBRAND!
Nieuwe zending = Nitraatkwaliteit!
Opbouwend met flinke eindbom.

DE BESTE & GROOTSTE 30.000 ROL VAN BELGIË!

EXTRA VROEGKOOPKORTING!

Voorjaarstunt van €32, NU! : 1 voor €25
Vlindermat
foto
Deze vlindermat gemaakt van orginele spaanse knallers!
Uit dezelfde fabriek als de hardste vlinder van België, de Supero!
EXTREEM HARD! aanrader!

Tip: Mat ophangen

EXTRA VROEGKOOPKORTING!

Voorjaarstunt van €14, NU! : 1 voor €12.5
8 75gr. pijlen in doos
foto
8 verschillende uitwerkingen.

Onze mooiste pijlen!
Extreme burstknal en zeer grote boeketten
Nieuwe productiemethode op basis van Vulcan shells.
SUPER TOPPER

Prijs per pijl!

3 + 1 GRATIS of 5 + 3 GRATIS!

1 voor €10
Voorjaarstunt 3 +1 GRATIS! : 4 voor €30
Voorjaarstunt 5 + 3 GRATIS : 8 voor €50
Vulcan 19sh Kingsize
foto
Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkcoöperatie Vulcan.
Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen.

400gr per cake - 2 stage effect - 6 verschillende verkrijgbaar

2 + 1 GRATIS!

1 voor €29.5
Voorjaarstunt 2 + 1 GRATIS! : 3 voor €59
61 shots salvopot 500GRAM!
foto
maximale vulling 500 GRAM KRUIT!

De pot schiet telkens in salvos van 7 schoten tegelijk welk zorgt voor een prachtige vuurwerksensatie van harde knallen en felgekleurde boeketten in de lucht, in de finale gaan er maar liefst 12 schoten tegelijk, een moment om kippenvel van te krijgen. DIKKE AANRADER

Zeer grote uitwerkingen en heldere kleuren!

EXTRA VROEGKOOPKORTING!

32% korting, van €55, NU! : 1 voor €37.5

Lekkere kortingen hoor, alleen doen de afbeeldingen het weer eens niet. :angry:

De Mega schiet stuk voor stuk. In het algemeen hebben alle 61 shots potten een goede burst. De grootte van de boeketten valt een beetje tegen, maar het tempo maakt het spectaculair. Er was een pot bij, die binnen 12 á 15 seconden leeg was, veel geweld.

EXTRA KORTING T.E.M. 31 AUGUSTUS! KLIK SNEL HIER!
Ze zijn er weer de Loots Vuurwerk zomerpromo's, extra dikke kortingen op de hardste knallers van België, de zwaarste chinese rollen, de gekste vlindermatten, de hardste strijkers & de mooiste cakes.

Er zijn nog 2 mystery zomerpromo's onderweg naar Loots Vuurwerk. Deze zullen op 06 augustus binnenkomen. We lichten alvast een tipje van de sluier, de artikelcode van één van de mystery items eindigt op een 5.

1.jpg

Back
Bovenaan