Harry Loots [Baarle-Hertog]

Op de site staat 6 verschillende verkrijgbaar. Is het dan niet onmogelijk dat het de ES 2.0 is want dat lijkt me maar 1 pot dus in maar 1 uitvoering verkrijgbaar? Ik heb de ES 2.0 nog nooit gezien maar dit dacht ik toen ik nadacht over wat er gezegd word door loots en de mensen hier.

LOOTS VUURWERK VERLENGT DE HERFSTACTIES T.E.M. 03/11/2013!

Een kar vol aanbiedingen is altijd goedkoper dan vaste lage prijzen!
Voor zij die de geweldige super stunts van deze Herfstvakantie hebben moeten missen, verlengen we onze herfstacties éénmalig met 1 week. Dit is de laatste kans om van deze super promoties op knal & siervuurwerk gebruik te maken. Verder voegen we voor deze laatste week nog één artikel toe aan onze herfstacties, dit is de Spaanse Toffee. Deze kleine compacte vlinders knallen ongekend hard en geven een enorme drukverplaatsing. Een echte aanrader, welke u deze week aan een extra laag prijskaartje kan kopen.

Loots verkoopt wel vaker in de herfst tristar producten die bijna niet te krijgen zijn van een beperkte batch. Ze zeggen dat ze iets harder zijn dan de pirat's, dus ik niet dat het qua prijs zo de moeite waard is.

nieuwsbrief 31 oktober 2013

nieuwsbrief 31 oktober 2013

Loots Vuurwerk is steeds op zoek naar de beste exclusiviteiten op de markt!
Meer info volgt....

1.jpg

Laatst bewerkt:
Tja Pyromould is de nieuwe Lesli-lijn dus niet heel vaag...

Pyromould is niet van Lesli toch in principe.
Lesli mag dit alleen importeren. Ik denk dat je Pyromould beter kunt zien als een vuurwerkfabriek met een apart proces. Lesli koopt hier inderdaad vuurwerk en is de enige in Nederland voor zover ik weet. Het kan zijn dat een andere importeur in België dit vuurwerk ook mag importeren.

De komende jaren zul je echt wel gaan zien dat andere importeurs ook cakes gaan maken volgens het Pyromould principe, die zullen het alleen anders noemen.
Maar dat is een andere discussie

Het logo in de nieuwsbrief is gewoon 1 op 1 hetzelfde als dat van Lesli dus ik denk dat we kunnen aannemen dat Loots de (Pyromould) producten van Lesli gaat verkopen.

Pyromould is niet van Lesli toch in principe.
Lesli mag dit alleen importeren. Ik denk dat je Pyromould beter kunt zien als een vuurwerkfabriek met een apart proces. Lesli koopt hier inderdaad vuurwerk en is de enige in Nederland voor zover ik weet. Het kan zijn dat een andere importeur in België dit vuurwerk ook mag importeren.

Volgens mij is de naam Pyromould wel van Lesli, elke werkende Pyromould-URL die ik via Google vindt in NL, Dld, zelfs Roemenië (!!) verwijzen naar een Lesli-site of Lesli-product...

Maar goed, terug naar Loots: toch leuk dat hij dit krijgt, benieuwd naar de prijzen!

Beste exclusiviteiten op de markt? Ik zie echt weinig toegevoegde waarde in die pyromoulds de effecten blijven hetzelfde als reguliere cakes, misschien iets betere timing. Verder zijn er volgens mij geen fanshapes cakes van en zijn ze een stuk zwaarder.

Snap ook niet waarom Loots steeds meer Nederlandse producten gaat voeren, lijkt me niet echt zinvol op dit moment.

Back
Bovenaan