Harry Loots [Baarle-Hertog]

Klikte erop, en dacht: :shocked:
Onoverzichtelijk, het geeft je nou niet echt de neiging om nou eens rustig rond te kijken op de site.
Zeer amateuristisch, ik vond de vorige site een stuk duidelijk... Vraag me af waarom ze voor dit gekozen hebben. Als je een nieuwe site begint, doe het dan ook meteen goed!

Wat is díé site lelijk geworden!! Niet normaal.
De site van Loots was juist altijd zo overzichtelijk, nu opeens allemaal rare textjes en kleurtjes.
Je kan zeggen over wennen wat je wilt, maar als er een nieuwe klant op die site komt zal iedereen wel iets hebben van... wat?

Ik vind het geen verbetering, vroeger, links mooi menu, knal, sier hoppa kiezen.

Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet gecharmeerd ben van de nieuwe opzet, maar alles is gelukkig nog wel te vinden en daar gaat het om alhoewel ik het zeker anders had gedaan.

Toevallig gister opgevallen dat loots een mobiele website heeft. http://lootsvuurwerk.nl/mindex.php. Bekijk deze website maar eens op je smartphone en alles word duidelijk haha! Opzicht ziet het er prima uit de mobiele website, bij veranderingen schrikken de meeste mensen altijd. Over een tijdje zijn we deze stijl gewoon gewend. Wanneer je naar http://lootsvuurwerk.nl/index.php gaat dus zonder M voor index kom je op een website die op de pc of laptop veel beter te lezen is. Met een blik naar al die mobiele apparaten is het een goede stap! De smartphone verwees gelijk door naar de mobiele website en de pc naar de normale, eigenlijk niet veel aan de hand toch?

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

Weet iemand of het mogelijk is een mailtje te sturen met wat je wil hebben zodat ze het vast klaar kunnen zetten en dat je het zo mee kan nemen? Zou heel handig zijn :)

O dat is zeker niet het geval hoor, maar we zijn op doortocht en het kan nooit kwaad toch. Niks mis met een beetje efficiëntie zou ik zeggen.

Nou vanmiddag dus even langs geweest. Erg vriendelijke mensen, ben er nog nooit geweest maar werd geholpen door een vrouw, erg aardig. Moesten misschien 5 minuutjes wachten voor we geholpen werden want er was nog een iemand voor ons. Via internet lijstje gemaakt en uitgeprint en dit aan de beste vrouw gegeven. Paar dingen waren er niet maar kreeg goede vervangers, ipv supero kreeg ik scorpios. Voor het 100shflowerbed kreeg ik in de plaats de galaxy. Tientje goedkoper en van het verschil weet ik verder weinig. Kreeg ipv de 20.000rol een 100.000rol als cadeautje. Was hier erg blij mee! Kreeg de versie met 4x 25.000 en dus 4 eindbommen. Zelfs nog wat te drinken aangeboden voor de terugreis en een andere jongen hielp met het tillen naar de auto. Ongeveer 650 euro uitgegeven, waren dus ook een paar flinke dozen :D. Ben al met al erg tevreden!!

Back
Bovenaan