Harry Loots [Baarle-Hertog]

Dat waren 360 gram potten met 16 schots. 22.5 gram per schot, kun je hele mooie boeketten mee krijgen.

Spring thunder ook een goed idee.
Jammer dat Loots zelf geen lijn heeft, zou best goed kunnen lopen:)

Het zal aan het filmpje liggen, want ik vind de uitwerking nogal magertjes. En zeker voor een 1,2''.

Dat Loots ze teruggenomen heeft in het assortiment komt in mijn ogen ook door de nieuwe wetgeving, in verband met het kaliber ( en misschien het aantal gram effectlading )

Toevallig is het filmpje van VWP en de link in bericht 1058 beide door mij geschoten/gefilmt, alleen het filmpje van VWP is tijdens de jaarwisseling 2009/2010 geschoten, toen stond er bij ons tering veel wind waardoor de effecten totaal niet mooi overkwamen. Daardoor lijkt het blokje in dat filmpje een tegenvaller, maar dat is dus niet het geval, een aanrader dus!

Groeten

Aanbieding bij Loots, rechtstreeks van de website:

promotie green glittering willow

25 shots pot met grote goud-groene willow boeketten en een 5 shots finale. €23.5

NU 25% korting op deze topper! €17.50
aanbieding geldig tot 30/06/2011

Green%20glittering%20willow.jpg

Voor meer info zie de site van Loots.

Jongens ik heb een vraag, bij Zena zie je vaak dat de eerste "grote" leveringen in September komen, daarom wil ik graag weten of bij Harry Loots ook vaak dat het geval is. Maar aangezien Harry geen forum of wat dan ook heeft word ik op jullie aangewezen. Dus als ik bijv. in de Zomer ga, is dan alles op of is de kans groot dat hy de meeste dingen nog heeft?

Naar mijn ervaring is dat bij Harry volledig vaag. Aangezien hij zelf niet importeert maar van anderen inkoopt (steeds minder Original, steeds meer PyroStar, Salon Roger en ook nog Bonbridge) zal het bij hem afhangen van die verschillende leveranciers...

Beste is om hem (ruim?) vantevoren te bellen (liever dan mailen) om op de hoogte te komen van de voorraden. Mijns inziens.

Nog beter!
lootsvuurwerk op:
De kapelstraat 14
Is vanaf 1 juli elke dag geopend!
Van 10:00 tot 17:00 uur.

Op de website staat 1 fout want de
Molenstraat 45 zal nog niet open gaan.

Verder sprak ik gister met Pieter (de zoon van Harry).

Kan mede delen dat er leuke veranderingen/ aanpassingen op sommige producten komen..

Dat de zink pijlen Bijna op zijn en alleen de Zwarte dop nog op vooraad is!

Maar De Zink pijlen komen terug!!
en hoe?..
Extra veel Goude,Zilvere,blauwe en witte dop pijlen..
Ook zal Harry (volgens Pieter)De nieuwe Zink witte dop met silber/trauer wide extra inkopen!

Verder heeft onze vriend nog een extra speciaale partij thunderbombs in gekocht..
Let op dit zijn de laatste met het gekleurde bloemetjes motief!
zowel de 600 als 800 shots matjes zijn NOG op vooraad.

Wanneer deze matjes op zijn zijn alleen de nieuwe versie met rode knallers tekoop!

De Weco Carrat is helaas op.
of deze terug komt is de vraag...
Staat niet meer op de Weco export lijst.

Ook zijn de nieuwe Tri-Star Widdowmaker/Black panter in het assortie opgenomen.

Zo nu zijn jullie even weer op de hoogt:p

Ik wil ook Pieter even bedanken voor het gezellige gesprek!!
(En Pieter had het nog gesmaakt:wink:)

Laatst bewerkt:
Iemand die een filmpje heeft van de Belgische 905 met zwarte dop?
Ook in het topic van de 905 kan ik deze niet vinden, maar multi-color klinkt goed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wel in de mist dat is dan wel jammer!
Je ziet er dus nog nix van!

zwarte dop!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

demo filmpje

+ YouTube Video

nieuwe Witte dop silberweide

Laatst bewerkt:
Krijgt Harry ook nog nieuwe 500 grams cake`s binnen

Ik weet niet alles..
Ben toevallig Pieter tegen gekomen en heb meteen even gezellig gebabbeld!
Maar er komen leuke dingen aan!
(denk aan Vuurpijlen!)
en dan doel ik niet allen op zink!:wink:

Laatst bewerkt:
Voor de Zink 905 liefhebbers: Loots heeft volgens eigen zeggen de laatste lading Zink 905 weten op te kopen. Na deze voorraad is het volgens hen gedaan met de Zink 905 omdat deze niet door de CE-Keuring zou komen. Ik ben nog op zoek naar een stukje bevestiging (zie ook http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=379840&postcount=58) maar het zou dus kunnen zijn dat ze verdwijnen. Ben je een liefhebber, sla dan nu nog je slag bij Harry!!

Beste vuurwerkliefhebbers,

Zink stopt niet met de productie van de 905, wel zijn zij gestopt met het produceren van enkele toppers hieruit, denk aan de gouden en zilveren dop. Om onze klanten nog optimaal te kunnen bedienen dit jaar hebben wij onze groothandel de restanten van deze pijlen laten kopen bij zink en gereserveerd voor onze winkels.

Op dit moment zijn er terug diverse zinkpijlen op voorraad, waaronder de toppers, gouden dop, zilveren dop, witte dop met opschrift silberweiBe en witte dop met opschrift bunt.

Verder heeft het weinig zin om op de 500gr cakes voorruit te lopen, daar wij van mening zijn dat elk product toch eerst hier dient getest te worden op prijs/kwaliteit, veiligheid en uitwerking.

Soms zal het immers interessanter zijn op twee cakes tegelijk te schieten, zoals de 13shots potten van Salon Roger, welke tussen de 200gr en 250gr kruit per stuk bevatten. Zo krijg je ook het effect van een pot met tussen de 400 en 500gr kruit met 26 schoten. Deze potten kosten immers nu per 4 slechts €50. De volledige nieuwe zending 13shots potten wordt verwacht tussen 15 en 31 augustus.

Groetjes,

Pieter
ow ja @3xh eten had nog goed gesmaakt, kater goed verwerkt!

Dat van die 13 shots potten combineren tot 500 gram te krijgen is een goed idee en voor een lage prijs!
Maar dan sla je wel finaal de plank mis.
Met de nieuwe wetgeving waar 500 gram toegestaan is en waar een grotere kruitinhoud per tube mag gebruiken, is veel meer bijzonder dan zomaar even wat potjes doorlussen.
Je krijgt immers wel bonte effecten, maar de inhoud per tube blijft lager en dus is er geen sprake van een ontzettend groot boeket. Dat kunnen wij immers ook in Nederland en met een goede korting komen we zelfs lager uit dan de producten in België. De grootste reden dus om naar België te gaan, is om zwaarder vuurwerk te kopen.
Daarom hoop ik toch dat er snel nieuwe 500 grammers komen die grotere kruitinhoud per tube hebben.

Ik wacht weer rustig af.

Back
Bovenaan