Harry Loots [Baarle-Hertog]

Het middelste product is bengaals vuur van Weco, deze heb ik een keer gebruikt bij een letterbord voor een bruiloft. Deze is van zeer goede kwaliteit.

Inderdaad het middelste product is de Weco bengaltopf, dit is een kwalitatief zeer goede bengaalse vlam van 60-90 seconden. Hij gaat echter wel vervelen, de hoogte van de vlam is niet heel groot en er zit geen effectwisseling in.

huh?
ik krijg net een mail dat loots failliet is?

Excuses voor het ongemak, maar loots vuurwerk is failliet. We zijn tot 20 februari nog geopend. Alles in ons asortiment wordt met 50% gehalveerd. Nogmaals Excuses voor het ongemaak.

Pieter en Gertjan Loots.

Lootsvuurwerk

Kapelstraat 13 - Molenstraat 45

http://www.lootsvuurwerk.nl

. weet iemand hier meer van?

Beste klanten en vuurwerkfreaks,

Met spijt moeten wij u meedelen dat onze website gehackt is. Wij betreuren ten zeerste dat er personen zijn die zich wensen bezig te houden met dergelijke informatie te verspreiden, daar dit ernstige bedrijfschade toebrengt aan onze onderneming. We wensen dan ook te benadrukken de informatie volledig fout is en er geen enkel probleem is in onze onderneming!

beloning:
Voor de persoon die ons de gouden tip kan geven waarmee de politie kan werken geven wij een beloning uit van €1000 vuurwerk.

Misschien zijn er personen die kunnen werken met de volgende informatie:
ip: 83.84.132.146
hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl

Beste klanten en vuurwerkfreaks,

Met spijt moeten wij u meedelen dat onze website gehackt is. Wij betreuren ten zeerste dat er personen zijn die zich wensen bezig te houden met dergelijke informatie te verspreiden, daar dit ernstige bedrijfschade toebrengt aan onze onderneming. We wensen dan ook te benadrukken de informatie volledig fout is en er geen enkel probleem is in onze onderneming!

beloning:
Voor de persoon die ons de gouden tip kan geven waarmee de politie kan werken geven wij een beloning uit van €1000 vuurwerk.

Misschien zijn er personen die kunnen werken met de volgende informatie:
ip: 83.84.132.146
hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl

Soory hoor, maar wat een misselijke grap om zoiets uit te halen.
Ik hoop voor julliue dat ze die personen kunnen achterhalen.
Succes ermee.
Wil je ons op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Het lijkt erop dat het IP adres vanuit delft gebruikt wordt!
Ik zal nog even verder speuren;-) 1000 euro vuurwerk is niet niks.

Gelukkig is Loots niet failliet, dat is het belangrijkste.

ik heb mijn best gedaan:
IP: 83.84.132.146
Hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl
Internet provider: ziggo.nl
IP-range provider: Niets gevonden
WHOIS: whois opzoeken
Computernaam: 53548492
Abuse: [email protected]
Land: NETHERLANDS
Plaats: Delft
Webserver: Niet aanwezig
FTP server: Niet aanwezig
SMTP server: Niet aanwezig

alstjeblieft pieter

IP adres komt uit op het bedrijf Octatube International BV, dat ligt naast de TU, en naast de HS InHolland. Maar denk dat ze wel zo slim zijn om een proxyserver te gebruiken.

Rotterdamseweg 200
2628AS Delft
The Netherlands

Laatst bewerkt:
Gelukkig is het toch een hacker en is het geen waarheid.
Maar ja, wat moeten we weer lachen om deze grap...niet dus:mad:.

Gelukkig kunnen we wel lekker shoppen bij Loots!:D

Het zou lekkerder shoppen zijn met 50% korting, heel jammer dat deze zaak niet met dat soort aktie's stunt.

ik heb me best gedaan om iets te vinden dit kon ik vinden over het ip aderes

83.84.132.146
Hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl
Internet provider: ziggo.nl
IP-range provider: Niets gevonden
WHOIS: whois opzoeken
Computernaam: 53548492
Abuse: [email protected]
Land: NETHERLANDS
Plaats: Delft
Webserver: Niet aanwezig
FTP server: Niet aanwezig
SMTP server: Niet aanwezig

weet niet als je nog onlein bent pieter maar ik heb het aderes in zo ook gevonden waar dit ip aderes zig bevind

Gr

Ik schrok al toen ik dat mailtje las zeg! Ik vond het al zo raar.. Vroeger kon ik nog wel eens een IP adresje opzoeken, maar zoals hierboven al is vermeld, zullen ze wel met een proxyserver gewerkt hebben als ze zoiets 'groots' hacken. Lijkt best wel sterk dat het uit Delft komt om eerlijk te zijn.. Misschien een concurrent in Belgie die de lage prijzen van Loots niet kon waarderen? :wink:

Veel succes nog in ieder geval!

De ISP (Internet Service Provider) is Casema B.V. (oftewel Ziggo), de host is inderdaad 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl.

EDIT: Maar dit was dus al bekend :p

heey dj klopt daar kwam ik ook op uit

heb een andere programatje gebruikt en dan kom je bij een school te recht

Laten we ze is opzoeken daar in delft als we weten wie het zijn?:)

Ja exact "als" je weet wie het is.
Voor het zelfde geld zaten die gasten gewoon met hun laptopje in hun auto geparkeerd aan de rand van de weg, ingelogd op dat netwerk.
Je moet maar is met je mobiele telefoon door een wijk lopen en kijken welke netwerken onbeveiligd zijn. Je schrikt je rot op hoeveel netwerken je zonder enige moeite gewoon kan gebruiken om te internetten.
Dus ook al heb je nu een iptje, wat zegt dat?
Voor het zelfde geld was het inderdaad een proxy of zaten die gasten ingelogd op dat netwerk zonder dat de eigenaar van dat netwerk het door had.
Want dat ip wat je daar ziet is een extern ip, het ip van de router. En niet het ip van de computer of laptop wat er aan vast zat en gebruikt werd om de website van loots te hacken. Dus uit eindelijk kom je met zo'n ip bij een netwerk terecht. En niet bij het gastje die dit geflikt heeft.

Type maar is: 'ipconfig' in het cmd (zwarte commandline).
Daar staat je interne computer ip onder ipv4 Address.
Onthoud dat ip en ga naar http://whatismyipaddress.com
Daar zie je een heel ander ip. Daar zie je, je externe ip.
Dat komt omdat geen enkele computer buiten de router (dus het internet) in het netwerk kan kijken zonder toestemming van die computer zelf (als in de computer stuurt een pakketje en verwacht een pakketje terug). Daarom is het ip adres wat Loots hier heeft een extern adres. Het adres dat gezien mag worden, het adres van de router/netwerk.

Om het kort te houden, die gast(en) vind je never nooit niet.
Correct me if iam wrong ofcourse. :)

Laatst bewerkt:
Iemand die het IP uit de header van de mail kan halen? Heb de mail niet gehad.
83.84.132.146:
Motor Club Royal
Rotterdamseweg 202
2628 AS Delft

Denk dat het dus via een proxy/TOR etc. gegaan is.

Back
Bovenaan