Harry Loots [Baarle-Hertog]

Men moet uitkijken met die rookbommen van 2 euro per stuk.
Heb er al meerdere afgestoken, maar ze klapten bijna allemaal uit elkaar.

en weer een nieuwe nieuwsbrief

VANAF VANDAAG VERKRIJGBAAR BIJ LOOTS VUURWERK ORANJE ROOK IN DIVERSE FORMATEN

GROOT INGEKOCHT - VOLDOENDE VOORRAAD - EXTRA KORTINGEN

Rookbom klein: €2 per stuk & 6 voor €10
Rookbom medium: €3 per stuk & 4 voor €10
Rookbom groot (100gr): €10 per stuk & 3 voor €22,50
ROOK.jpg

http://www.lootsvuurwerk.nl

Dat doet die oude man toch weer goed zo voor de finale van het Nederlands elftal. Buiten deze Bonbridge 25mm, 50mm en 75mm rookpotten heeft hij ook de Herlat oranje rookpot (blik) van 5 minuten in het assortiment. Alleen is deze wel wat duurder.

Volgens een vriend van mij, zouden de horsebrand rollen afkomen van tristar. Op deze rollen staat horsebrand en geen baimapaozhu(white horse).

Volgens een vriend van mij, zouden de horsebrand rollen afkomen van tristar. Op deze rollen staat horsebrand en geen baimapaozhu(white horse).

hoe kunnen het dan horsebrand zijn.
je hebt alleen de echte en alleen slechte imitaties whitehorse en die troep
voor zo ver ik weet maakt tristar geen rollen maar potten en cakes

idg alsnog bedankt :)

Katan importeert ook geen eigen cakes, maar geeft Wolff artikelen een ander label. Zou zo het zelfde verhaal kunnen zijn bij Tristar met deze Horsebrand rollen.

Hij gaat hier vanuit omdat er op de gebruiksaanwijzing een codenummer staat BE/TRI... Deze afkorting staat ook op andere producten van tristar. Het lijkt mij ook perfect mogelijk dat een groothandel rollen koopt bij de fabriek van horsebrand.

Ga niet te snel van uit, als er horsebrand of white horse op een rol staat, het gelijk horsebrand of white horse is.
Deze logo's worden gewoon gejat, omdat de echte horsebrand en white horse van goede kwaliteit was/is.
Vroeger, ja in de tijd dat je Belgie nog een 2 miljoen klapper kon kopen, waren dergelijke rollen echt van goede kwaliteit.
De echte rollen van horse brand en white horse, knalden toen als chainthunders nu.

Nu kan iedereen een paardenkop op zijn/haar rollen laten zetten.
Nadeel is, dat leken zich vergissen en feitelijk rollen kopen die troep zijn.
En de merken horsebrand en white horse bestaan ook niet meer.(gellof ik)
Vroeger waren die merken in China heilig.
Maar aangezien tegenwoordig ieder importeur zijn/haar eigen vuurwerklabels hebben, hebben de Chineeze labels geen bestaansrecht meer.
Omdat ze bijna niet meer aangekocht worden....

Cameo weet hier veel meer over.

Heb net de rol gezien. Was een 20.000 met 195gr kruit. Geen idee of dat veel is voor een 20.000 maar dat zal iemand hier op het forum wel weten. Wat me wel opviel is dat de eindbom bijna dubbel zo groot is dan bij de 20.000 rollen die je in de meeste winkels ziet.

Restpartij: Trueno Ricasa nr 3 TIJDELIJK VERKRIJGBAAR

Het is ons gelukt een restpartij te kopen van de enige echte Trueno Ricasa nr 3.
Deze vlinders zijn bij de echte knalfanaten zeer geliefd. Ze worden dan ook volop gestookt tijdens het vuurwerkfestival Fallas in Valencia.

Deze Spaanse vlinders bevatten geen klei en geven een geweldige dreun!

LET OP: Dit artikel is beperkt voorradig en komt dit jaar niet meer binnen, het gaat om een restpartij en is dus eenmalig verkrijgbaar. Er snel bij zijn is de boodschap want OP = OP!

Doosje van 6 stuks: €5
Voordeelverpakking 5 doosjes van 6 vlinders: €20 i.p.v. €25

www.lootsvuurwerk.nl

misschien als ik een mailtje stuur of hij ze appart houd voor de herfstvkantie
:):):)

Harry is een geweldige man, maar reken er maar op dat hij dit niet zal doen :wink:

Wel goed nieuws voor de echte Trueno liefhebber, ik heb ze ook liever in mijn collectie, maar ik ga niet haasten voor een restpartij. De Supero is een goede vervanger:rolleyes:

Harry is een geweldige man, maar reken er maar op dat hij dit niet zal doen :wink:

Wel goed nieuws voor de echte Trueno liefhebber, ik heb ze ook liever in mijn collectie, maar ik ga niet haasten voor een restpartij. De Supero is een goede vervanger:rolleyes:

je hebt gelijk maar ik als semi oude garde kent deze vlinders maar al te goed en wens ze liever dan ook te hebben omdat ze nostalgisch zijn

Trueno Ricasa nr 3 , mag dat eigelijk wel in belgs?

Als dit een restpartij is uit de eerder geimporteerde stock van Alpeco (en dat lijkt mij het geval), dan is dit (in Belgie!) inderdaad gewoon legaal. Leuk voor de mensen die deze knaller missen en een goede gelegenheid om 'm ook eens te proberen.

Al hoeven mensen die misgrijpen niet heel verdrietig te zijn, denk ik. Deze knaller was populair in een tijd dat er vrijwel geen enkele Spaans georienteerde/gefabriceerde knallers in de schappen voor consumenten te vinden waren. Nu, enkele jaren later, hebben we gelukkig veel meer keus gekregen. In mijn ogen zijn deze stoploze, kwalitatief goed afgewerkte knallers zo'n beetje het beste wat je kunt kopen op knalvuurwerkgebied.

Cameo

bedankt cameo, leuk dat je ook ff meer uitleg geeft.
als het een rest partij is , is de kwaliteit dan nog wel goed?
mischien is het wel een klanten trekker,want alpeco heeft ze volgens mij nooit per 6 verkocht?

enjoy adovuur,

Als dit een restpartij is uit de eerder geimporteerde stock van Alpeco (en dat lijkt mij het geval), dan is dit (in Belgie!) inderdaad gewoon legaal. Leuk voor de mensen die deze knaller missen en een goede gelegenheid om 'm ook eens te proberen.

Cameo

Volgens mij heeft alpeco deze knallers nooit per 5 verkocht. Ze zater altijd in een grote doos van 25st. verpakt. Hoe harry eraan is gekomen maakt me niet uit maar volgens worden deze knallers pas sinds enkele jaren per 5 verpakt.

@spanischcracker
Niet per 5, maar per 6 stuks. En of ze echt nooit in de winkel hebben gelegen bij Alpeco weet ik niet. Wel weet ik dat deze nieuwe verpakking er destijds op verzoek van Alpeco moest komen, omdat de verpakkingseisen werden bijgesteld. Het was de bedoeling was dat deze nieuwe verpakkingen als opvolgers van de grotere verpakkingen in de winkel moesten komen. Ik herken de opmaak van de doosjes ook. Ik denk dat deze batches uit 2008 zullen stammen. :bye:

@adovuur; graag gedaan ;)

Back
Bovenaan