YOYOYO VWC lid dinsdag om 19:19 #42 YOYOYO zei: Deze wil dit jaar proberen.. 120/150 max moet kunnen ergens. Klik om te vergroten... Gelukt! 138,- voor deze echte Harpoon! Komt traag op gang, niet te snel maar ik denk wel genieten van die harde 30 mm klappen. Afgelopen nieuwjaar meet Pangu geschoten en dat beviel goed.
YOYOYO zei: Deze wil dit jaar proberen.. 120/150 max moet kunnen ergens. Klik om te vergroten... Gelukt! 138,- voor deze echte Harpoon! Komt traag op gang, niet te snel maar ik denk wel genieten van die harde 30 mm klappen. Afgelopen nieuwjaar meet Pangu geschoten en dat beviel goed.
S Stijn21 VWC lid dinsdag om 19:55 #43 YOYOYO zei: Gelukt! 138,- voor deze echte Harpoon! Komt traag op gang, niet te snel maar ik denk wel genieten van die harde 30 mm klappen. Afgelopen nieuwjaar meet Pangu geschoten en dat beviel goed. Klik om te vergroten... ik gok zo maar dat je bij vathorst hebt besteld
YOYOYO zei: Gelukt! 138,- voor deze echte Harpoon! Komt traag op gang, niet te snel maar ik denk wel genieten van die harde 30 mm klappen. Afgelopen nieuwjaar meet Pangu geschoten en dat beviel goed. Klik om te vergroten... ik gok zo maar dat je bij vathorst hebt besteld
YOYOYO VWC lid dinsdag om 23:34 #44 Stijn21 zei: ik gok zo maar dat je bij vathorst hebt besteld Klik om te vergroten... Klopt maar toch geannuleerd en gewijzigd voor wat anders. Laatst bewerkt: Gisteren om 23:58
Stijn21 zei: ik gok zo maar dat je bij vathorst hebt besteld Klik om te vergroten... Klopt maar toch geannuleerd en gewijzigd voor wat anders.