Harpoon

Viva la Bang

VWC Moderator
Artikelnummer: 3664
Artikelnaam: Harpoon
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1.799 gram
Aantal Schoten: 91 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 229,00
Voorverkoop 2023: € 209,00
Onlineprijs 2023: € 189,00

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:653,4 KB ID:	1793825
Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Prachtig. Mooie uitgewerkte effecten zo te zien. Mooie kleuren combinaties ook. Het tempo bij een kwaliteits box als deze is prima zo. Hij schiet tenslotte al in salvo's...

Mooie sierlijke box. Deze gaat op de lijst, geen box voor 12 uur maar een om stand alone rustig van te genieten

2000 gram op 91 shots? Dat lijkt me niet te kloppen?

Wel een zeer gave box, tof met die lichte fanshape salvo's. Eentje om in de gaten te houden

Richardus, jouw reactie is best wel waardeloos. Beetje rondneuzen en je ziet m al staan voor 160. Alsnog duur maar de winkel die m nu aanbiedt is ook niet de goedkoopste. Zal dus nog wel goedkoper worden.

Haha, beetje direct van mij.. maar die focus op de onlineprijs terwijl het product gewoon "veel" goedkoper te vinden is, tsjah.. daar kan je niets mee toch?

Deze zat wel in de kooi en had deze dus voor de nacht terwijl ik de Tomahawk in de avond deed.
Jammer, want die Tomahawk deed het echt beter dan deze. Boeketten zijn wel fraai, goede kleuren, maar effectgrootte echt niet zichtbaar beter of groter dan boxen zonder kooi.
Trage salvo's, bak duurt irritant lang. Tevens viel ie na cake 1 al uit waardoor de reservelont van pas kwam. En misschien gelukkig maar, want zo begon ie met de finale wat niet echt spectaculair was, maar eindigde met de eerste salvo's van cake 2 en die waren de dikste van de hele bak.

Mooie effecten en kleuren, maar een van de minste ervaringen en dan vond ik de Tomahawk ruim beter.

Bohhh dat is niet best dat de naam een importeur met zo'n status te grabbel wordt gegooid. Ik lees tot nu over het algemeen alleen maar teleurstellende reacties. Pangu was voor de "overname" door GBV samen met Evo toch de importeur onder de freaks met alleen maar kwaliteits producten

Bohhh dat is niet best dat de naam een importeur met zo'n status te grabbel wordt gegooid. Ik lees tot nu over het algemeen alleen maar teleurstellende reacties. Pangu was voor de "overname" door GBV samen met Evo toch de importeur onder de freaks met alleen maar kwaliteits producten

Voor zowel Pangu als Evolution zijn het nog steeds dezelfde mensen die de producten bedenken en kiezen waar dit gemaakt wordt. GBV maakt dan wel de keuze welke producten er daarvan besteld worden, maar het idee en voorstel ligt bij de mensen die hier altijd over gingen.

Back
Bovenaan