Harpoon

Ik vind de burst op film wel harder overkomen dan de Tomahawk waar je naar refereert.
Ik ben stiekem wel erg gecharmeerd van de effectcombinaties en kleuren die ik hier zie, maar inderdaad dat tempo...
Ik plaats hem toch voorzichtig op de wishlist, want zoals gezegd die kleuren en combinaties vind ik echt top notch.

Op zich wat ik op basis van bovenstaande beelden kan beoordelen een mooie compound, burst had wel iets meer mogen zijn. Jammer en voor een box met deze prijs eigenlijk onacceptabel dat die na 1 cake stil valt. Vind de nieuwe Pangu compounds sowieso te prijzig, voor 130 tot max 140 zou ik deze nog wel overwegen

Op zich wat ik op basis van bovenstaande beelden kan beoordelen een mooie compound, burst had wel iets meer mogen zijn. Jammer en voor een box met deze prijs eigenlijk onacceptabel dat die na 1 cake stil valt. Vind de nieuwe Pangu compounds sowieso te prijzig, voor 130 tot max 140 zou ik deze nog wel overwegen

Stil vallen kan altijd, ongeacht merk en prijsklasse. Handwerk handwerk handwerk...

Mooi ding dit, kleuren sterren zijn bij Pangu wel goed uitgewerkt; Lemon maar ook dat paarsrozig met blauw in begin is errug mooi.
Tikje langzaam misschien maar wel mooi rustig genieten zo.

Edit; oh fuck nou zie ik de prijs. 200-240 voor 91 shots?! In geen honderd jaar! Idd 130-140 max!

Ik vind de burst op film wel harder overkomen dan de Tomahawk waar je naar refereert.
Ik ben stiekem wel erg gecharmeerd van de effectcombinaties en kleuren die ik hier zie, maar inderdaad dat tempo...
Ik plaats hem toch voorzichtig op de wishlist, want zoals gezegd die kleuren en combinaties vind ik echt top notch.

Eens, kleuren, effecten en burst lijken op deze video gewoon erg goed en dat vind ik bij de Tomahawk een stuk minder. Maargoed, we hebben 'm niet zelf gezien dus dat is lastig beoordelen. Vind 'm sowieso te duur dus met deze ervaring komt 'ie bij mij niet op de lijst..

Komt denk ik doordat deze met kooi was en Tomahawk zonder...
Vond deze iig helemaal prima.

Komt denk ik doordat deze met kooi was en Tomahawk zonder...
Vond deze iig helemaal prima.

Ik doelde eigenlijk op het feit dat Mattenfreak in post #17 zei dat deze in kooi komt en daarbij aangaf dat dit niet per se terug was te zien in boeketgrootte. In mijn post wou ik eigenlijk aangeven dat, ondanks dat ik deze niet heb geschoten, de burst en effectgrootte wel beter over kwamen bij deze t.o.v de Tomahawk op de video's die ik heb gezien.

Moet toegeven dat dit op video inderdaad zeker zo lijkt, toch was mijn beleving anders.
Wellicht had het met het moment te maken, de Tomahawk stak ik in de avond af als 2e box ofzo, de Harpoon net na twaalven waarbij er om je heen ook veel meer gaande is.

Fraaie kleuren maar het tempo had wel wat hoger gemogen.

Wel zorgwekkend om hier ook al te lezen dat de box stil viel. Ondanks dat het handwerk is valt dit in het Tomahawk topic ook al minstens 3x terug te lezen en om eerlijk te zijn heb ik al jaren geen box meer gehad die stil viel van welk merk dan ook, behalve de Tomahawk dan dit jaar.

Op bovenstaande film vind ik hem er best prima uitzien, enkel het tempo is wel een dingetje waardoor ik hem niet zou nemen. De combi goud met blauw en lichtpaars vind ik wel subliem. Valt me wel op, of het lijkt zo, dat het dit jaar vaker voorkomt dat een box stopt na 1 cake. Hier in de straat hadden we het bij 3 compounds. Kan gebeuren, inderdaad handwerk, maar erggg jammer.

Vind hem op de film van Mike wel echt goed eruit zien, de pauzes tussen de rijen en cakes vind ik wat lang, maar de kleuren zijn echt super hoor.

Ik vind hem er zeer mooi uitzien op film! Prachtige kleuren. Spreiding en beleving zijn vast ook beter bij betere weersomstandigheden.
Stilvallen na de eerste cake, tja zonde. Ik neem aan dat je wel hebt gecontroleerd dat die allemaal goed verbonden waren.

Leuke box met mooie kleurtjes erin. Komt wel haperig over en die vraagprijs - nogal overdreven.

Vind de kleuren in deze box echt prachtig, hier mogen veel meer producten van op de markt komen. Maar dit tempo doet echt ontzettend afbreuk aan de box, samen met de te hoge prijs in mijn ogen zal ik deze niet kopen. Hopelijk passen ze hem iets aan dit jaar zodat het tempo sterk verbeterd wordt en dan wellicht in een freakactie interessant.

De kleuren combinaties zijn echt mooi en uniek. Hoop dat we dit meer gaan zien. Het tempo vind ik niet zo storend. Alleen de prijs is inderdaad aan de hoge kant.

Voor de prijs wat ervoor gevraagd wordt laat ik hem lekker staan. Veel te duur, dan kan ik wel andere keuzes bedenken. Kan best wel een leuke bak zijn maar hij is echt niet meer dan de helft waard!

Back
Bovenaan