metallicafan
VWC lid
Op de site staat aangegeven dat de korting op de Dynasty producten automatisch verrekend wordt. Dit zie ik echter niet terug als ik mijn bestelling wil betalen?
Daarnaast heb ik nog een vraag: er wordt op de webshop niks vermeld over gratis vuurwerk terwijl hier in de folder wel over gesproken is. Hoe zit dat? En tellen alle artikelen mee voor het gratis vuurwerk?
De korting werkte bij mij ook niet dus ik heb even een mail geschreven naar haring, en dit is zijn reactie:
We zijn er mee bezig, maar hebben nog niet helemaal de goede
oplossing.
Wolff staat er op dat we hun verkoopprijzen hanteren, ik kan dus niet
zichtbaar de korting verrekenen, hier hebben we vorig jaar ook een hoop
gedonder om gehad, met van hun kant het dreigement niet meer te leveren,
Ze willen naar de consument "communiseren" wat hun verkoopprijzen zijn en
hoeveel korting ik dan geef moet ik zelf weten, een raar verhaal, ik weet
het, maar het is niet anders. Vorig jaar heb ik op de site vermeld concerto
rosso 25,00 - 20% korting = 20,00...zelfs dat mocht niet! Ik mocht dus niet
voor de klant uitrekenen wat de uiteindelijke prijs was.
Valk in Nijverdal hebben ze dit jaar al uitgesloten om die reden.Ik weet dat
als je naar de rechter gaat ze geen been hebben om op te staan maar ten
éérste is het kort dag en ik heb er niets aan als ze naar mij gaan roepen
dat de bestelde producten uitverkocht zijn.
Mocht je willen bestellen vóór dat dit opgelost is, doe dat dan gewoon,
verekenen we dat weer met b.v. de korting terug te storten op je rekening.
Met vriendelijke groet,
Joop Harings