Harings Vuurwerk te Almelo

Op de site staat aangegeven dat de korting op de Dynasty producten automatisch verrekend wordt. Dit zie ik echter niet terug als ik mijn bestelling wil betalen?

Daarnaast heb ik nog een vraag: er wordt op de webshop niks vermeld over gratis vuurwerk terwijl hier in de folder wel over gesproken is. Hoe zit dat? En tellen alle artikelen mee voor het gratis vuurwerk?

De korting werkte bij mij ook niet dus ik heb even een mail geschreven naar haring, en dit is zijn reactie:

We zijn er mee bezig, maar hebben nog niet helemaal de goede
oplossing.
Wolff staat er op dat we hun verkoopprijzen hanteren, ik kan dus niet
zichtbaar de korting verrekenen, hier hebben we vorig jaar ook een hoop
gedonder om gehad, met van hun kant het dreigement niet meer te leveren,
Ze willen naar de consument "communiseren" wat hun verkoopprijzen zijn en
hoeveel korting ik dan geef moet ik zelf weten, een raar verhaal, ik weet
het, maar het is niet anders. Vorig jaar heb ik op de site vermeld concerto
rosso 25,00 - 20% korting = 20,00...zelfs dat mocht niet! Ik mocht dus niet
voor de klant uitrekenen wat de uiteindelijke prijs was.

Valk in Nijverdal hebben ze dit jaar al uitgesloten om die reden.Ik weet dat
als je naar de rechter gaat ze geen been hebben om op te staan maar ten
éérste is het kort dag en ik heb er niets aan als ze naar mij gaan roepen
dat de bestelde producten uitverkocht zijn.
Mocht je willen bestellen vóór dat dit opgelost is, doe dat dan gewoon,
verekenen we dat weer met b.v. de korting terug te storten op je rekening.

Met vriendelijke groet,

Joop Harings

Wat maken die importeurs toch een problemen! Kocht jaren terug best veel wolff cakes en nu helemaal niet meer. Misschien komt dat wel door zulke taferelen als deze, want ik heb het niet bewust gedaan.

Van de facebookpagina:

Tijd voor een nieuwtje.. Met ingang van dit jaar zijn wij officieel Zena verkooppunt! Bestellingen via de Zena webwinkel kunnen bij ons afgehaald worden en we voeren een X aantal producten in de winkel! Meer details over het assortiment volgt nog zo snel mogelijk!

De datum van onze vuurwerkshow al gespot? Op vrijdag 12 december om 19:00 uur schieten we producten uit de Dynasty, Red Factory, Royal Garden, Galaxy, FU en Zena collectie! We eindigen de show met een geweldige finale, waar tevens professioneel bij geschoten wordt! Interesse? Kom langs op het Rembrandtveld in Almelo om 19:00 uur!

Dan nog effe iets.. Bestel je vaak vuurwerk boven de 250 euro? Dan hebben we nu wel een deal die je niet kunt laten liggen. Je krijgt van ons bij iedere bestelling boven de 250 euro namelijk een Zena Triumph t.w.v. 60 euro, helemaal gratis! Deze actie geldt zowel voor het bestellen in de winkel als voor het bestellen via de webwinkel.

Nog sneller op de hoogte zijn van acties? Volg ons dan ook op Twitter en Facebook, deze houden we zeer regelmatig bij en voorziet jullie zeer snel van alle updates.

Justin Harings
Harings Vuurwerk

Tijdens de verkoopdagen nog even wat bijhalen is iets wat jullie zeer waarschijnlijk doen. Echter moet je dan wel geluk hebben dat je niet in een eeuwenlange wachtrij komt te staan.

Onze webwinkel blijft gedurende de verkoopdagen gewoon open en afhalen kan vaak zelfs dezelfde dag! Het pakket staat al klaar, dus bon inleveren en het wordt voor u opgehaald. Simpel als dat!

Tijdens de verkoopdagen nog even wat bijhalen is iets wat jullie zeer waarschijnlijk doen. Echter moet je dan wel geluk hebben dat je niet in een eeuwenlange wachtrij komt te staan.

Onze webwinkel blijft gedurende de verkoopdagen gewoon open en afhalen kan vaak zelfs dezelfde dag! Het pakket staat al klaar, dus bon inleveren en het wordt voor u opgehaald. Simpel als dat!

Ik koop al een jaar of 5 bij jullie en ik heb nog nooit hoeven wachten, laat staan in een wachtrij.

Ik koop al een jaar of 5 bij jullie en ik heb nog nooit hoeven wachten, laat staan in een wachtrij.

Dan heb je altijd geluk gehad :-) De piekmomenten in de losse verkoop zorgen er voor dat je soms wat langer moet wachten. Dankzij het bestellen via de webwinkel ben je net zo snel klaar als bestellen in de voorverkoop!

Dan heb je altijd geluk gehad :-) De piekmomenten in de losse verkoop zorgen er voor dat je soms wat langer moet wachten. Dankzij het bestellen via de webwinkel ben je net zo snel klaar als bestellen in de voorverkoop!

Ik kom ook altijd vroeg ront half negen. Ik bestel het ook online maar koop ook altijd nog wat los tijdens de losse verkoop, ook omdat jullie vaak dan nog dingen hebben die niet op de site staan.
Maar leuk Justin dat je dit jaar weer wat actiever bent op het forum.

Ja, dat sluit aan bij ook nog een leuke toevoeging aan ons topic.. Per 1 januari aanstaande werk ik full time bij Harings Tweewielers en dit jaar draai ik het vuurwerk ook al groot en deels. Tijd is geen probleem meer om zaken te onderhouden, dus jullie zullen me vaker hier tegen gaan komen :-)

De site is nu live!

Valt toch wel behoorlijk tegen die prijzen dit jaar. Alles wordt verkocht voor de advies prijs. Vorig jaar kocht ik bijvoorbeeld bij jullie het dynasty pijlenpakket killing arrow nog voor 30 euro en die kost nu 48,95. Voor de freak dus niet echt interesant meer om hier naar toe te gaan.

De site is nu live!

Valt toch wel behoorlijk tegen die prijzen dit jaar. Alles wordt verkocht voor de advies prijs. Vorig jaar kocht ik bijvoorbeeld bij jullie het dynasty pijlenpakket killing arrow nog voor 30 euro en die kost nu 48,95. Voor de freak dus niet echt interesant meer om hier naar toe te gaan.

Helaas zitten wij bij Dynasty nog steeds vast aan de adviesprijzen (zie een paar pagina's terug in dit topic). Wij mogen van Dynasty (Wolff) niet onze eigen prijzen voeren, anders krijgen we het gewoon niet meer geleverd. Wat we wel mogen is UITERLIJK 10% "kassakorting" geven.. Dit wordt in de webwinkel verrekend in de winkelwagen.

Om de Killing Arrow te nemen.. Deze zou dan dus uit komen op 44,10 euro (49 euro adviesprijs - 10% korting).

Alle andere collecties en artikelen hebben we uiteraard voor een messcherpe prijs erin staan :-). De klanten die vorig jaar bij ons besteld hebben krijgen nog een ontzettend mooie actie opgestuurd per post.. Deze brief volgt eind deze maand.

Van de facebookpagina van Harings Vuurwerk

Harings Vuurwerk

Aanstaande maandag, 1 december, starten we een super leuke actie! Iedere dag in december hebben we een messcherpe aanbieding.. Elke dag iets anders en voor ieder wat wils! Maarrrr.. Hij is echt maar 24 uur geldig (12 uur 's nachts, 24 uur lang) en daarna verloopt de aanbieding! Dus wees wel alert, want anders ben je simpelweg te laat!

We maken iedere aanbieding twee dagen van te voren bekend ook om 12 uur 's nachts. Dus vanavond om 12 uur kunnen jullie de eerste aanbieding verwachten!

Van de facebookpagina van Harings Vuurwerk

Harings Vuurwerk

Aanstaande maandag, 1 december, starten we een super leuke actie! Iedere dag in december hebben we een messcherpe aanbieding.. Elke dag iets anders en voor ieder wat wils! Maarrrr.. Hij is echt maar 24 uur geldig (12 uur 's nachts, 24 uur lang) en daarna verloopt de aanbieding! Dus wees wel alert, want anders ben je simpelweg te laat!

We maken iedere aanbieding twee dagen van te voren bekend ook om 12 uur 's nachts. Dus vanavond om 12 uur kunnen jullie de eerste aanbieding verwachten!

Bedankt voor het sharen!

En als goed makertje voor Metallica (;-)), de eerste actie is een Killing Arrow voor slechts
38,95! Maar let wel op, deze actie loopt slechts 24 uur!

Morgen staat de Fire Flower uit de Royal Garden collectie als dagaanbieding! Normaal betaal je voor de Fire Flower 59 euro, nu met 10 euro korting voor 49 euro!

Normaal gesproken maken we een dag van te voren bekend wat de dagaanbieding is, maar voor jullie freaks maak ik een uitzondering ;-)

Zaterdag kun je de Zena High Lighter bestellen met 9,95 euro korting voor slechts 20 euro!
Zondag bestel je de Dynasty City Lights fonteinbox voor 18 euro, normaliter 25 euro!
Maandag staat de MaxXtreme box II in de spotlight, van 89 voor 79 euro!

en dan als laatste voor nu..

Dinsdag bestel je de Galaxy New Moon met 10 euro korting, dus geen 47,50 maar 37,50 euro!

Shopse ;-)!

Back
Bovenaan