Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heren,
helaas lukte het niet de Silver Salute "bij het assortiment in te nemen".. dus hebben we een keuze moeten maken.. Gezien de Aftershock Thunder niet echt hard ging vorig jaar, hebben we besloten om die eruit te doen! Dat betekent dus.. Jawel, plaats voor de Silver Salute.
Dus dit jaar ook in ons assortiment: De Silver Salute
Groeten,
Justin Harings
Een goeden dag Justin.
Ik en vele kopen al jaar en dag bij jullie en niet alleen om de prijs die altijd goed is maar ook om het geheel.
Alleen vinden ik en velen jammer dat de locomotion weg is van wolff al drie jaar achtereen kochten wij die.
En ik kan nog niets zien wat betrefd Sky Line van Beko op twee potjes na dus beschouw mits later wel meerdere potten zichtbaar zijn beschouw dit dan sorry.
Maar ik wil echt verzoeken als een goede klant die ook trouw bij jullie blijft kopen dat als het ,maar even mogelijk is de Sky Line supreme optenemen in jullie asortiement dat is een super cake.
En ook al gaat dat niet lukken even goede vrienden maar dat is een pot waar ik zelfs 100 km voor wil rijden en waarom bij een ander kopen als het bij jullie ook kan.
Verder alles wat ik elke jaar bij jullie koop is er nog op een paar potjes na.
Dus weer top en tot gouw.
Weetjewat, waarom jullie langer in spanning houden.. De webwinkel staat online en jullie kunnen vanaf dit moment beginnen met bestellen!
Geweldig dat de webshop online staat! Maar volgens mij kloppen nog niet alle prijzen: Fire Emblem voor €30?
Wat is het gratis vuurwerk in de voorverkoop, zit er nog een leuk 500 grammertje bij als je voor €200 aankoopt?