Harings Vuurwerk te Almelo

Inderdaad boozebelly! :)

Het filmpjes systeem komt hoogstwaarschijnlijk maandag / dinsdag avond online.. Hierin kunnen jullie in ieder geval ons assortiment bekijken.

De folder, webwinkel en dus het bekendmaken van de prijzen gebeurd vanaf maandag 7 december!!! (Nogmaals de uitleg: Wij houden ze prijzen zo lang onbekend in verband met concurentie. Harings Vuurwerk streeft er na de goedkoopste te zijn in de regio en om die reden kunnen wij de prijzen niet als te vroeg bekend maken!)

Groeten,

Justin Harings

Beste leden van VWC,

Enige tijd geleden vermelde ik dat we de Titanium Collection er nog wel in zouden houden, althans enkele producten hiervan.. Dit omdat toch enkele mensen dit jammer vonden!

Hierbij de bekendmaking van onze producten uit de Titanium Collection.. De overige producten vinden jullie, zoals bekend gemaakt in mijn post hierboven, vanaf maandag in ons movie system!

- Deep impact (pakket)
- Devils dance (pakket)
- the Blizzard
- Freedom
- 7 Steps
- the Terror
- Investigate (NIEUW!!)
- Overblast

Hopelijk hebben we de juiste producten erin gelaten!

Groeten,

Justin Harings

Hallo Justin Ga voor de eerste keer naar jullie winkel ben erg benieuwd welke merken jullie allemaal verkopen?

Mvg michel

Laatst bewerkt:
bedankt voor je post bassie, inderdaad kl0otvi0ol alle collecties van die jaar staan op de link die bassie net stuurde.

vuurwerkk14, dat is inderdaad de richtprijs.. De echte verkoopprijs ga ik nog niet vrijgeven! Nog 5 dagen geduld dames en heren, dan word alles bekend gemaakt!

Jejestilo074:
Uit die droom moet ik je sowieso verlossen.. Het scheelt niet veel, maar de Stars is wel goedkoper bij ons als de investigate. Ook de adviesprijzen liggen totaal anders heh ;)

Groeten,

Justin Harings

Justin van af wanneer kan ik langskomen om een bestelling te doen?,En als het movie systeem online komt,Staan dan ook de kleine artikelen daar in?

Skyrider,

nee, het movie system bevat enkel de uitwerkingne van potten, fonteinen en enkele pakketten met dezelfde inhoud.

Almelo en omstreke krijgt aankomend weekend de folder in de bus (deze zit in een folder pakket gevouwen) en vanaf de maandag daarna is bestellen mogelijk!

Groeten,

Justin Harings

bassie, helaas heb ik vanavond niet kunnen geheel kunnen halen.. Enkele producten zullen online staan, maar niet alles! Morgenavond staat het systeem geheel online met inhoud.

Sorry heren.. ik was bezig met het movie system maar ben gisteravond vergeten hem uit te zetten.

Tussen NU en vanavond staat alles erop! Ben bezig met toevoegen.

Groeten,

Justin Harings

Top justin,Ik kom trouwens 12 december langs,Om te bestellen voor een leuk bedrag,En ik wil dan graag advies voor een opbouwende show,Kijk er naar uit

groetjes Sky

Zal vanavond zeker eens kijken bij het movie system, bedankt Justin! :D
En kan niet wachten tot de folder hier in de brievenbus valt.
Alhoewel ik wel een klein vraagje heb: Is het aan te raden om te bestellen? (geen enorm bedrag hoor :)), of kan het gewoon in de losse verkoop ook?

SniperX,

Uhm, lastige vraagt.. Hangt een beetje van je producten af! in principe raad ik altijd aan te bestellen. Dankzij ons "tijden systeem" (van zo tot zo laat op die en die datum) sta je nooit super lang te wachten en je neemt het zo mee!

Groeten,

Justin Harings

Back
Bovenaan