Hardstyle Box

Dit jaar deze box ook weer eens geschoten (2016 versie) en wat een dikke bak. Heel fijn. Lekker tempo, dikme burst en erg grote boeketten. Denk dat ze vorig jaar wat nat waren want deze ging echt als een malle en was lekker droog.

Het eerste jaar had ik zo´n box gewonnen via 123vuurwerk en was daar natuurlijk erg blij mee. Maar de uitwerking waren te sneu voor woorden, alsof ze niet in een kooi hadden gezeten ( en dat was wel het geval ). Maar denk dat het dan vocht was geweest? Iedereen klaagden toen over dit blokje en andere VuurwerkTotaal producten. Ik had alle cakes tegelijk geschoten en alsnog was het een prutteldrama. Voel me nu niet meer geneigd om 'm ooit nog aan te schaffen.

Het eerste jaar had ik zo´n box gewonnen via 123vuurwerk en was daar natuurlijk erg blij mee. Maar de uitwerking waren te sneu voor woorden, alsof ze niet in een kooi hadden gezeten ( en dat was wel het geval ). Maar denk dat het dan vocht was geweest? Iedereen klaagden toen over dit blokje en andere VuurwerkTotaal producten. Ik had alle cakes tegelijk geschoten en alsnog was het een prutteldrama. Voel me nu niet meer geneigd om 'm ooit nog aan te schaffen.

Ik had hetzelfde met producten van HFF. Cake's waren drijfnat. paar nachten voor de verwarming gehad.

Zeker nooit live mogen aanschouwen ? Niet alles hoeft een finale te hebben om mooi te zijn toch :wink:

Klopt nog niet live gezien, het is een prachtige box van wat ik op de voorbij komende video's zie maar vind de finale iets wat magertjes vind ik persoonlijk. Misschien juist mede doordat de box zo goed is.

[video]https://photos.app.goo.gl/XuUtNb7iTCyqTD1EA[/video]

Hier nog even een straat filmpje van afgelopen jaar.
De hff hardstyle cake box is een echte aanrader :yes::handsup:

[video]https://photos.app.goo.gl/XuUtNb7iTCyqTD1EA[/video]

Hier nog even een straat filmpje van afgelopen jaar.
De hff hardstyle cake box is een echte aanrader :yes::handsup:

Wat een schitterende box! Precies het gene wat mij aanspreekt. Dit filmpje heeft mij heel hard overtuigd. Toch nog even kijken of ik deze erbij doe.

Ik had deze 3 jaar geleden na dat ie mega opgehyped was +kruitstress hier op het forum. Had ook de CT en vond die eigenlijk indrukwekkender. Kan ook zijn dat de hardstylebox toen last had van vocht maarja hier het filmpje:

Heb ook nog wat foto's van de box en de cakes zelf op mn pc staan, zal die later even uploaden hier

Edit: zit net wat andere filmpjes te kijken en daar is ie wel dik. Lag dus wss gewoon aan het pruductiejaar en vocht

Back
Bovenaan