Hardstyle Box

Deze cakebox steek je niet zomaar af. Eerst verwarmen en dan een memory spelletje spelen om de cakes uit te lijnen. Ter lering en vermaak: de freestyle voelde droog maar is in de tube 74% vochtig. Wat je handen voelen is niet wat de meter aangeeft iig. Toch maar een cake proef schieten om 18uur denk ik.

Hoe zit het eigenlijk met de lengtes van de lonten, moet daar nog een stuk af, of kan ik ze gewoon laten zitten en de volgende cake gewoon aansluiten onderaan waar ze de tube in gaan?
En is het eventueel verstandig om ze met een schaar door te knippen?

Hoe zit het eigenlijk met de lengtes van de lonten, moet daar nog een stuk af, of kan ik ze gewoon laten zitten en de volgende cake gewoon aansluiten onderaan waar ze de tube in gaan?
En is het eventueel verstandig om ze met een schaar door te knippen?

Ik knip nooit in lont.
Ik maak ze vast met een schilderstape aan de pot

Maar dat is voor mij persoonlijk andere knippen het mischien wel vanwege de kans op vonkoverslag mischien??

Ik kort ze meestal wel wat in de lonten. Ik zorg dat ze gewoon altijd een overlapping hebben van +- 3/4 cm, dan vind ik het zat.

Heb deze box vanmorgen opgehaald bij Kuiper en voelt redelijk klam aan, evenals de Cruel Traction. Staan mooi te drogen bij de verwarming! Heb ze wel opgestapeld staan bij de verwarming, dat maakt niet veel uit toch voor het vocht?

Dat gezeik ook ieder jaar weer,vochtig niet vochtig. Heb er ook een. Kijk morgen wel even hoe zijn toestand is.

Gezeik? Dat ding is bij zeg 50% van de kopers vochtig en kost 170 euro. En heeft slecht gepresteerd in een demo. Dat noem ik kritisch naar mijn aankopen kijken. Ik zou liever niet willen zeiken over dit waarschijnlijk prachtige blokje maar gezien de omstandigheden denk ik niet dat we lopen te pijpzeiken.

Gezeik? Dat ding is bij zeg 50% van de kopers vochtig en kost 170 euro. En heeft slecht gepresteerd in een demo. Dat noem ik kritisch naar mijn aankopen kijken. Ik zou liever niet willen zeiken over dit waarschijnlijk prachtige blokje maar gezien de omstandigheden denk ik niet dat we lopen te pijpzeiken.

Gewoon de box afwachten hoe hij presteert in de straat :D

Ik denk zelf dat overal wel vochtigheid in zit! omdat het verscheept word! natuurlijk in de 1e cake wat meer als de andere, maar ik denk dat je gewoon de filmpjes zal moeten afwachten om te kijken wie er nou gelijk heeft!

Ik denk zelf dat overal wel vochtigheid in zit! omdat het verscheept word! natuurlijk in de 1e cake wat meer als de andere, maar ik denk dat je gewoon de filmpjes zal moeten afwachten om te kijken wie er nou gelijk heeft!

Overal zit vocht in. Zeker als je het van koud buiten naar warm binnen brengt of omgedraaid. Whatever als mensen schimmel in de verpakking van de cake vinden denk ik dat er iets mis. Dus dan heb je een aantal scenario's waar je uit kan kiezen. Bewaren. Stoken en gokken. 1tje stoken en gaan klagen bij de dealer. 1tje stoken en wachten tot volgend jaar.

Ik bedoel eigenlijk of er veel gevaar aan zit door ze door te knippen (wrijving etc).

Nee, dat kan prima bij visco, zou niet weten waarom je het zou willen om eerlijk te zijn, gewoon aan mekaar verbinden zo dichtbij de tube als mogelijk en dit is waar je morgen toch even naar de action gaat om een berg tiewraps te halen;)wel zo makkelijk ;0

Overal zit vocht in. Zeker als je het van koud buiten naar warm binnen brengt of omgedraaid. Whatever als mensen schimmel in de verpakking van de cake vinden denk ik dat er iets mis. Dus dan heb je een aantal scenario's waar je uit kan kiezen. Bewaren. Stoken en gokken. 1tje stoken en gaan klagen bij de dealer. 1tje stoken en wachten tot volgend jaar.

Daar heb je gelijk in! ik gok het erop! maar heb het zelf nog niet binnen om het zelf te mogen aanschouwen!

Met doorlonten kom ik in het midden uit met 4 lonten. Ik heb heb dus karton van de flappen geknipt en twee laags ertussen gezet. Ook heb ik de cakes uitgeknipt tot de tubes en de snellonten verbonden met schilderstape. Trouwens mijn cakes zijn gewoon kurk droog.

Back
Bovenaan