Hardstyle Box

Goedemiddag,

Misschien een beetje een stomme vraag maar ik heb de Hardstyle box ook zojuist opgehaald, en ook de mijne voelt wat vochtig aan, dus ook uit de doos gehaald en te drogen gelegd. Maar moet je alle potten echt allemaal los van elkaar afsteken? Of zijn deze ook te koppelen zodat het 1 geheel word?

Groetjes

Hoi,

Dat is helemaal geen stomme vraag. Zoals vele al aangeven kan je ze doorlonten zodat ze met 1x aansteken allemaal netjes afgaan.. Echter is dit wel verboden in nederland en mag je nooit vuurwerk doorlonten maar goed door rood rijden mag ook niet :wink:

De kooi was wel beschermd tegen je handen open halen. Plus punt vwt!!

i3dnuv.jpg

Die ik net opgehaald heb is gelukkig droog, aan de buitenkant tenminste.
Het is wel heel erg verleidelijk om gewoon even één tube los te halen en deze te schieten om te kijken of de boeketten een beetje netjes zijn :angel:

Bij mij was ie aan de buitenkant ook droog, maar toen ik de kooi er af haalde voelde hij vochtig aan.

Die van mij is hartstikke droog.. het enigste is het is even puzzelen om het goed Door te lonten.. Want 1 en 2 en 5 en 6. Komen hetzelfde uit..

Trouwens cakes zijn niet genummerd aan de bovenkant.

Die van mij is hartstikke droog.. het enigste is het is even puzzelen om het goed Door te lonten.. Want 1 en 2 en 5 en 6. Komen hetzelfde uit..

Trouwens cakes zijn niet genummerd aan de bovenkant.

Klopt! Met een beetje draai en verplaatswerk heb ik uiteindelijk een stuk visco tussen 5 en 6 moeten maken om ze nog te kunnen verbinden. Dan maar een iets langere pauze, is niet anders.

Verder heb ik ook een klamme met schimmel op de houten plaat. Staat nu doorgelont te drogen thuis.

Hier ook redelijk vochtig, staat nu 10 min. binnen in de tube 70% LV. Ik ga kijken hoe snel die droog wordt
20151229_210539.jpg

Edit: 72 en nu 71. Streef waarde is 50 a 60. Ben benieuwd of dat lukt in 2 dagen.

Laatst bewerkt:
Hier gaat die lekker een jaartje in de droogkamer, heb meer dan genoeg. Dus een jaartje drogen kan geen kwaad.

Hier gaat die lekker een jaartje in de droogkamer, heb meer dan genoeg. Dus een jaartje drogen kan geen kwaad.

Is voor mij ook een optie. Mijn dealer deed er een beetje lacherig over maar ik heb ze echt ff uitgepakt in de winkel en twijfelde al. Net btje klammig gevoel. De freestyle had dit niet.

Of strip die verpakking er een stuk af dan ben je iets flexibeler met de visco. Heb nog niet goed naar gekeken maar het lont lijkt lang genoeg.

Of strip die verpakking er een stuk af dan ben je iets flexibeler met de visco. Heb nog niet goed naar gekeken maar het lont lijkt lang genoeg.

Inderdaad lont 4 naar 5 als je cake 5 een kwart draait kan je diagonaal .. dan komt cake 5 en 6 aan de buitenkant uit..

Appeltje eitje.

Inderdaad lont 4 naar 5 als je cake 5 een kwart draait kan je diagonaal .. dan komt cake 5 en 6 aan de buitenkant uit..

Appeltje eitje.

Out of the box denken. Inmiddels was de lv van mijn meting al weer op 72% gekomen. Kan niet anders concluderen dat ze vrij vochtig zijn.

Dat gezeik ook ieder jaar weer,vochtig niet vochtig. Heb er ook een. Kijk morgen wel even hoe zijn toestand is.

Ik heb deze box ook staan en hij voelde wat vochtig dus even uit de doos gehaald om te drogen.

Kan het eigenlijk kwaad als je cakes zo op de zijkant legt? Ivm het verschuiven van stijglading etc?

Nee dat maakt niet uit. Er zitten schotjes voor de sterren. Voel maar. Bij twijfel laat je de cake een paar keer op zijn kont stuiteren dan doet de zwaarte kracht de rest. Let op dat niet alle tubes dezelfde hoogte van het schotje hoeven te hebben. Hangt af van mine effect bijvoorbeeld. Voordat je zo alle tubes gaat zitten vingeren.

Back
Bovenaan